loading...
دانلود رايگان نرم افزار
منبع اصلی زیر نویس

امروز قصد داریم یکی از بهترین سایتهای زیرنویس برای فیلم و سریال
را به شما معرفی کنیم.شما دوستان عزیز می توانید با ورود به این سایت
و جستجوی نام فیلم و یا سریال مورد نظر خود زیرنویس آن را با بیش از 10 زبان
مختلف پیدا کنید.این سایت امکانات جالب دیگری هم دارد که با ورود به آن میتوانید
از آنها بهرمند شوید...لطفا به نکات زیر دقت کنید تا در جستجو به مشکل نخورید

نکته اول : نام فیلم و سریال مورد نظر خود را بدون سال ساخت جستجو کنید

نکته دوم : بعد از پیـدا کردن زیرنـویـس به ورژن فـیلـم و زیرنـویـس دقـت کـنید
مثال : برای نسخه فیلم با کیفیت 720p باید زیرنویس با همین نسخه را پیدا
 کـنـیـد تـا فـیـلـم و زیـرنـویـس بـا هـم هـمـاهـنـگ بـاشـنـد...

نکته سوم : در قسمت دانلود زیرنویس گزینه ای به نام Language filter وجود دارد
کـه بـا کـلـیک بـروی ایـن قـسمت مـی تـوانید زبـان مورد نظر زیرنویس خود را انتخاب کنید
مثال : برای انـتخـاب زیرنـویس های فارسی باید Farsi/Persian تیک بزنید و بعد کلید
Save Settings را کلیـک کـنـید تـا بـتوانـید زیـرنـویس های فارسی را تـفـکـیـک کـنـیـد

برای ورود به سایت کلیک کنید

فروش 20 کارتون دوبله فارسی
فروش 20 کارتون دوبله فارسی با قیمت استثنایی

2011
http://uploadkon.ir/uploads/9228bc7dff29753509a4a964cc591c79.jpg


http://cdkade.in/

برای خرید این مجموعه بی نظیر در قالب 3 DVD می باشد برای خرید بر روی نظرات کلیک کلیک کنید وپیغام خود را بگذارید

قیمت مصرف کننده: 2000 تومان

می باشد


لیست کارتونهای DVD 1

Afsaneye Joghdhaa

Aghaye Fox

 kakoli

Coraline

Daastane Asbab Baazi 3

Day.and.Night

Gisoo Kamand

 raeise mazrae 2


لیست کارتونهای DVD 2

Gorbeh Chakmehpoosh 2

Mary va Max

Mashinhaa 2

Panda 2

Rango

Rio


لیست کارتونهای DVD 3 :

Shaun The Sheep Sheer Madness 2012

Shenel Ghermezi 2

Shrek Baraye Hamisheh HD

Smorfhaa

Tantan 2012

tarzan 2


ب
ا کیفیت عالی
bluray 720p
خرید پستی = تحویل درب منزل
فروش بازی B.A.T.T.L.E.F.I.E.L.D.3

 قدرت های جهانی وقتی زورشون به ایران نرسید حالا در این بازی میخواهند بر ایران غلبه کنند 

که هیچ ایرانی این را نمیپذیرد

نسخه معتبر reloaded


8a5f319fad دانلود نسخه معتبر RELOADED بازی کامپیوتر Battlefield 3 همراه کرک

هم اکنون برای شما نسخه معتبر reloaded بازی جدید و فوق العاده زیبا battlefield 3 را همرا کرک اماده کردیم برای شما.بازی فوق العاده زیبا و اکشن Battlefield 3 که توسط کمپانی EA Digital Illusions Creative Entertainment آن را ساخته و سپس کمپانی مطرح و قدرتمند Electronic Arts آن را به تازگی برای PC منتشر کرده است ، ۵ سال از انتشار بازی Battlefield 2 می گذرد که این نسخه یکی از زیباترین و هیجان انگیزترین بازی های سال بود حال انتظار ها به پایان رسید و پس از مدت ها انتظار میلیون ها گیمر ، اکنون DICE بار دیگر دست به شگفتی زده و با انتشار نسخه سوم Battlefield مطمئنا میلیون ها گیمر را میخکوب خواهد کرد ، Battlefield 3 با استفاده از تمام تکنولوژی های جدید توسعه یافته توسط DICE ساخته شده است. این نسخه ی جدید دارای ………..

موتور گرافیکی Frostbite می باشد که به همین مناسبت نامش Frostbite 2 انتخاب شده است به جرات می توان گفت که به لطف قدرت باور نکردنی موتور گرافیکی DICE این بازی به سرعت رغبای خود را شکست می دهد و خود را در صدر بهترین بازی اکشن اول شخص شلیک کننده قرار خواهد داد ، بازی دارای صحنه ها کاملا واقع گرایانه و حرفه ای است که نظیر آن را در هیچ بازی اکشنی تا به حال ندیده اید ، از همه مهمتر تخریب پذیری فوق العاده بالا و شگفت انگیز بازی است که هر گیمری را محو خود خواهد کرد در این نسخه DICE بیشتر تمرکزش را روی نورپردازی و انیمیشن ها برای ساخت افکت های و صحنه های جذاب قرار داده و برای این کار از تکنولوژی Electronic Arts به نام ANT بهره گرفته که برای بازی های ورزشی مانند FIFA استفاده شده است بازی دارای مراحل سراسر هیجان و فوق العاده است که مطمئنا هر گیمری از آن لذت خواهد برد. DICE تمرکزش را روی نورپردازی و انیمیشن ها برای ساخت افکت های و صحنه های جذاب در Battlefield 3 قرار داده است. برای انیمیشن ها ، DICE از تکنولوژی Electronic Arts به نام ANT استفاده کرده است که برای بازی های ورزشی مانند FIFA استفاده شده است. اما کار این تکنولوژی دقیقا چیست؟ یعنی دیگر ترکیب انیمیشن ها بدون هیچ گونه اشکال کوچکی انجام می پذیرد.برخی از سیستم های گرافیکی بسیار انعطاف ناپذیر هستند ولی ویژگی ترکیب انیمیشن ها در هر زمانی امکان انتقال آنها به یکدیگر را به صورت بسیار روان و سریع را فراهم می کند.


 دانلود نسخه معتبر RELOADED بازی کامپیوتر Battlefield 3 همراه کرک


 دانلود نسخه معتبر RELOADED بازی کامپیوتر Battlefield 3 همراه کرک


سیستم مورد نیاز:

Operating system: Windows Vista or Windows 7
Processor: Core 2 Duo 2.0 GHz
RAM: 2 GB
Video Card: Nvidia or AMD ATI 512 MB with support DirectX 10 or 11

Free hard drive space: 15 GB for the disk version and 10 GB for Digital


قیمت: 5000

تــومان


_________________________________________________________________________________

بازی MAX payne


Max دانلود نسخه بلک باکس بازی  Max Payne 3 برای PC


خرید بازی مکس پین ۳ با قیمت ارزان

بالاخره بازی مکس پین ۳ انتشار یافت.max payne 3 پس از ۶ سال انتظار بالاخره توسط Rockstar اماده شد.

زمان بازی ۱۲ سال بعد از داستان Max Payne 2 اتفاق می افتد و این بار در نیویورک نیست بلکه در سائوپائولو برزیل شما باید با دشمنان رو در رو شوید.اگر از علاقه مندان بازی های اکشن هستید احتمالا از بازی مکس پین ۱ و ۲ لذت برده اید.

Max Payne 3 پس از سال ها بازگشته است و روایتگر داستانی نو و جذاب می باشد . داستان درباره کارآگاهی بازنشته ‌است که در دنیایی آشفته و مملو از فساد و خشونت شدید زندگی می‌کند. زمان بازی ۱۲ سال بعد از داستان مکس پین ۲ در سائوپائولو برزیل اتفاق می‌افتد. در این بازی توسط یکی از دوستانتان به شما پیشنهاد کار میدهد و به عنوان یک محافظ برای یک برزیلی کار می کنید … و از آن پس اتفاقات جالبی برایتان در بازی پیش می آید در این بازی مکس روی به مسکن و مشروب خوری آورده و طی اتفاقاتی که برایش بوجود می آید باعث میشود موهای سرش را از ته بزند. درست است که Max Payne یک شوتر سوم شخص به حساب میامد اما از نظر تمامی منتقدان,Max Payne یک فیلم نوآور در صنعت گیم بود تا یک بازی معمولی و سرگرم کننده.سازندگان در خلق این اثر تمامی المان های یک فیلم نوآور را رعایت کرده است.


سیستم موردنیاز

OS: Windows 7/Vista
CPU: Intel i7 Quad Core 2.8Ghz
RAM: 3GB
GPU: NVIDIA® GeForce 480 1GB
H.D.D: 25 GB

1 دانلود نسخه بلک باکس بازی  Max Payne 3 برای PC


3 دانلود نسخه بلک باکس بازی  Max Payne 3 برای PC


قیمت:5000

تومان



آخرین ارسال های انجمن
sorena بازدید : 385 پنجشنبه 17 شهریور 1390 نظرات (0)


1314877969 3ds max tutorials دانلود مستقیم آموزش 3 دی مکس|3ds Max 2011 Tutorials

۳ds Max 2011 Tutorials | .mp4 | 234M

در این اموزش با درست کردن پوست (اسکین)در برنامه ۳ دی مکس اشنا میشوید.اینک هر قسمت از جوینت ها تا کجا میتوانند پوست را با خود همراه کنند،و ایجاد یک ترون استایل ،درست کردن یو وی ها،نورصحنه  برای روز و شب ،و نور صحنه برای عکس های HDR

sorena بازدید : 766 پنجشنبه 17 شهریور 1390 نظرات (0)

1312247002 212 8fd90 دانلود مستقیم آموزش ریگینگ در 3 دی مکس |Digital Tutors   Beginners Guide to Rigging in 3ds Max 2011Digital Tutors – Beginner’s Guide to Rigging in 3ds Max 2011
46 min. 14 sec. | Released on April 4, 2011 | Project Files Included (34 MB) | 277.72 MB

آموزش برای مبتدی ها

آموزش ریگینگ برای کسانی که تازه شروع به کار کرده اند.برای اینکه یک ریگر حرفه ای شوید باید از پایه و اساس مانند آموزش هایی که برایتان در نظر میگیریم آموزش های مناسب را ببینید تا بتوانید حرفه ای شوید.

sorena بازدید : 510 دوشنبه 24 مرداد 1390 نظرات (0)

عاملی کلیدی در طراحی های حرفه ای بنرها و بیلبوردهای تبلیغاتی ، استفاده از فونت های گرافیکی جذاب و چشم نواز می باشد. در این مجموعه آموزشی که توسط Corey Barker تولید شده ، شما برخی افکت های حرفه ای و جالب ۲بعدی و ۳بعدی را برای فونت های خود فرا خواهید گرفت. همراه با تکنیک های دقیقی که در این مجموعه یاد می گیرید ، وبسایت هایی که از آن ها می توانید فونت های گرافیکی زیبا را دریافت کنید ، منابع اصلی برای طراحی های نوشتاری ، چگونگی طراحی با اشیاء هوشمند ، افکت های رنگی و شیوه بنده لایه ها نیز به شما آموزش داده می شود. چندین جلسه آخر این مجموعه آموزشی ، به آموزش تایپ ۳بعدی و حرفه ای در Photoshop CS5 تعلق دارد ولی در همین چند جلسه نکته های بسیار زیاد و دقیقی مورد بررسی قرار می گیرد که برای تمامی نسخه های فوتوشاپ می توان از آن ها بهره برد. چه شما طراح در زمینه اینترنت باشید و چه در زمینه بیلبوردهای تبلیغاتی و عالم واقعی ، کاربرد صحیح از افکت های نوشتاری تاثیری بسیار مهم در طراحی های شما خواهد داشت. شما از هم اکنون می توانید این مجموعه بی نظیر را به صورت رایگان از وبسایت دانلودها دریافت نمایید.

 

Photoshop Type Effects آموزش نوشته های حرفه ای در فوتوشاپ با Kelby Photoshop Type Effects

sorena بازدید : 351 دوشنبه 24 مرداد 1390 نظرات (0)

Cambridge Grammar of English مجموعه ای ضروری و نیازی قطعی برای هرکسی که در حال فراگیری زبان انگلیسی در هر سطحی ، می باشد. پس از تحقیقات گسترده ای که برای آماده کردن این مجموعه ارزشمند صورت گرفته ، راهکار این مجموعه شفاف سازی نکات کلیدی قوانین مکالمه و نوشتن برای استفاده روزمره شما می باشد. این مجموعه شامل یک کتاب و یک سی دی می باشد که ساختاری کاربر پسند را دارا می باشند. سی دی این مجموعه به شما اجازه می دهد تا مواردی که مورد نیاز شما است را به سرعت جستجو کنید ، فایل های صوتی کتاب آموزشی مجموعه را داشته باشید تا مثال های موجود در کتاب را به صورت شنوایی نیز جواب دهید و برای بهبود مکالمه خود از آن استفاده کنید ، به دیکشنری آنلاین وبسایت کمبریج متصل شوید و معنی کلمات مورد نیاز خود را به صورت آنلاین جستجو نمایید و … . هدف اصلی این مجموعه رعایت ساختار صحیح جمله سازی و گرامر درست انگلیسی می باشد. شما از هم اکنون می توانید این مجموعه آموزشی را به صورت رایگان از وبسایت دانلودها دریافت نمایید.

 

Cambridge Grammar of English آموزش کاربرد گرامر در مکالمه و نوشتار با Cambridge Grammar of English

sorena بازدید : 355 دوشنبه 24 مرداد 1390 نظرات (0)

بیش از ۱۷ ساعت آموزش مبانی و اصول اساسی فوتوشاپ را به همراه فایل های تمرینی در یک مجموعه داشته باشید ! نرم افزار فوتوشاپ بی شک موفق ترین نرم افزار در زمینه کارهای گرافیکی تصاویر و ویرایش تصاویر می باشد . به همین دلیل پس باید از پیچیدگی هایی نیز برخوردار باشد. خوشبختانه ، هیچ کسی به اندازه Deke MacClelland که برنده بهترین کتاب آموزش فوتوشاپ و برترین ویدیو آموزشی فوتوشاپ می باشد ، بر این برنامه گرافیکی بی نظیر تسلط ندارد ! این مجموعه را به دقت فراگیرید که به شما اصول رزولوشن ، برش تصاویر ، تصحیح رنگ ، رتوش و لایه ها را یاد می دهد. بوسیله پروژه های واقعی که در این مجموعه آموزش داده می شود شما می توانید حرفه ای شوید و بوسیله فایل های کاربردی و تمرینی جداگانه ای که در مجموعه قرار دارد ، این مهارت ها را تمرین کرده و از آن ها به بهترین شکل استفاده نمایید. شما از هم اکنون می توانید این مجموعه بی نظیر را به صورت رایگان از وبسایت دانلودها دریافت نمایید.

|بیش از ۱۷ ساعت آموزش فوتوشاپ با حجم ۴ گیگابایت|

 

Photoshop CS5 One on One Fundamental آموزش مبانی فوتوشاپ با Lynda Photoshop CS5 One on One Fundamentals

sorena بازدید : 366 یکشنبه 23 مرداد 1390 نظرات (0)

Traffic_Secrets_2.0_by_John_Reese_[www.MihanDownload.com].jpg12 سی دی اورجینال و کامل!
روزانه تعداد بسيار زيادي سايت و وبلاگ توسط کاربران اينترنت در نقطه اي از جهان فعاليت خود را در زمينه اي خاص آغاز مي کند. اما در اين ميان تنها تعداد محدودي از آنها موفق عمل مي کنند و پس از گذشت چند ماه به ترافيک مناسبي دست مي يابند. همانطور که مي دانيد عوامل مختلفي در افزايش آمار بازديد يک سايت نقش دارند به عنوان مثال ظاهر يک سايت نقش بسيار مهمي در افزايش تعداد بازديد کننده گان يک سايت ايفا مي کند. امروز در سايت ميهن دانلود مجموعه اي از فيلم هاي آموزشي را با نام Traffic Secrets برايتان آماده کرده ايم که در افزايش بازديد سايت شما تاثير بسيار زيادي دارد. اين مجموعه بسيار عالي در سراسر جهان از طرفداران بسيار زيادي برخوردار است زيرا در آن جديد ترين و عملي ترين راهکار هاي افزايش بازيد سايت به مديران سايت ها و کساني که قصد دارند سايتي را افتتاح کنند آموزش داده مي شود. همچنين شما با مطالعه و مشاهده دقيق نکاتي که در اين آموزش ها ارائه مي شود قطعآ قادر خواهيد بود تا ترافيک سايت خود را افزايش دهيد. اين پک شامل 12 سي دي آموزشي مي باشد که بصورت گام به گام شما را به سمت افزايش ترافيک وب سايت و در نتيجه فروش بيشتر محصولات و خدمات سوق مي دهد. موضوعات هر کدام از این سی دی ها به ترتیب شامل دوره مقدماتي ، اکتشاف بازار ، علم کلمات کليدي ، بهينه سازي براي موتورهاي جستجو ، کارخانه توليد محتوا ، بازاريابي ويدئويي ، استراتژي دسته جمعي ، تسلط برAdWords گوگل ، روشهاي تبليغات ، تبليغات نرم افزاري ، روش هاي تبليغات گروهي ، طرح جامع می باشد. اين بسته آموزشي با قيميتي معادل 397 دلار در بازاهاي جهاني به فروش ميرسد اما سايت ميهن دانلود مفتخر است که به عنوان اولين سايت ايراني بر خلاف اکثر سایت های ایرانی که اين مجموعه را با قیمت هایی بسیار بالا برای فروش قرار داده اند، به صورت کاملآ رايگان از سرورهاي پر سرعت براي دانلود شما کاربران محترم قرار داده است.
جهت دانلود و مشاهده مشخصات هر سي دي به ادامه مطلب مراجعه نماييد ...
sorena بازدید : 467 یکشنبه 23 مرداد 1390 نظرات (0)

http://up.vatandownload.com/images/uusedegj1ig44sm304i6.jpg


مجموعه
كاملترين مجموعه بازگويي رازهاي شعبده بازهاي بزرگ دنيا

 

آيا دوست داريد رازهاي بزرگ شعبده بازان را ياد بگيريد؟ آيا دوست داريد بدانيد چگونه ميشود پرواز كرد؟ چگونه ميشود روي آب راه رفت؟ چگونه ميشود از ديوار عبور كرد؟ ما به شما آموزش مي دهيم
اين مجموعه كاملترين مجموعه بازگويي رازهاي شعبده بازيهاي بزرگ دنيا ميباشد . در اين مجموعه راز كليه معروفترين شعبده بازي هاي دنيا بازگو ميگردد .
مجموعه شکستن راز شعبده باز ، بزرگ ترين رازهاي شعبده بازان را افشا مي کند! تا کنون هيچ شعبده بازي جرات نمايش آن چه که در پشت صحنه شعبده بازي اتفاق مي افتد را نداشته است.
اما اکنون، «شعبده باز نقاب دار» رازهايي را که بينندگان را مسحور خود مي ساختند به تصوير مي کشد. هميشه اين سوال بوده که چگونه ممکن است يک انسان نصف شود، يک فيل غيب شود، تيري از بدن انسان رد شود، از يک تانک آب قفل شده فرار کرد و... .
sorena بازدید : 384 یکشنبه 23 مرداد 1390 نظرات (0)

http://up.vatandownload.com/images/jmz3pontppi8qon8gr4e.jpg


همانطور که میدانید گیتار یکی از سازهای کلاسیک میباشد و انواع و اقسام گوناگونی دارد . از انواع ان میتوان به گیتارهای الکترونیکی و ... نیز اشاره کرد . وطن دانلود تا امروز اموزش های متنوع ای از این ساز در سایت قرار داده که هریک از انها شیوایی خاص خود را داشته است اما این مجموعه بی شک کاملترین مجموعه اموزش گیتار میباشد که در اینترنت وجود دارد . یک مجموعه کامل برای هنرمندانی که به یادگیری این ساز میپردازند و زمان یا شرایط مالی برای یادگیری این ساز را ندارند . در این اموزش یادگیری این ساز به صورت یک دوره میباشد . یک دوره از چندین سطح تشکیل شده است که در هر سطح چندین درس وجود دارد .
sorena بازدید : 384 شنبه 22 مرداد 1390 نظرات (0)

برترین اسراری که در زمینه رتوش تصاویر می باشد را یکجا کشف کنید ! اسراری که در صنعت رتوش همواره کاربرد دارند و در تبلیغات بیلبوردهای خیابانی برای رتوش مدل ها از این تکنیک ها استفاده می شود. در این مجموعه ابزارها و تکنیک های ضروری برای نورپردازی صحیح ، لطیف سازی پوست بدن ، سایه زنی تصاویر و … را قدم به قدم یاد خواهید گرفت. هدف این مجموعه آموزشی ، توجه به عکاسانی می باشد که می خواهند از عکس های پرتره ، فشن ، زیبایی و سایر تولیدات عکاسی ، تصاویری حرفه ای و در سطح قابل قبول صنعت عکاسی ارائه دهند. این مجموعه هم برای کاربران مبتدی و هم کاربران حرفه ای می باشد. زیرا تکنیک هایی آموزش داده می شود که برای هر کسی که در زمینه عکاسی فعالیت می کند ، مورد نیاز بوده و همواره با آن ها برخورد خواهد کرد. از جمله مباحثی که در این مجموعه مورد بررسی قرار می گیرد ، می توان به : تکنیک های پوستی بی عیب ، کار بر روی جزئیات پوست ، طرز نورپردازی و بهبود آن ، رتوش نمودن صحیح جزئیات ، کنتراست و شارپ بودن تصویر ، هدف عکس ، استفاده از لایه های Burn و Dodge ، استفاده از ابزار Healing و Cloning ، استفاده از براش های Airbrush ، استفاده از ابزار Liquify و Warp . شما از هم اکنون می توانید این مجموعه آموزشی بی نظیر را به صورت رایگان از وبسایت دانلودها دریافت نمایید.

 

Karl Taylor Professional Retouching Secrets آموزش اسرار رتوش حرفه ای با Karl Taylor Professional Retouching Secrets

 

sorena بازدید : 470 شنبه 22 مرداد 1390 نظرات (0)

تحولی عظیم در عرضه تناسب اندام و قوی سازی ماهیچه های بدن ! مجموعه آموزشی بی نظیر برای کسانی که می خواهند اندامی کاملا متناسب و بی عیب داشته باشند ! در این مجموعه آموزشی ، آموزش ها با استفاده از جدیدترین تکنیک های هالیوودی در فیلم برداری ، انیمیشن سازی تمرین ها ، گرافیک های آموزشی ، اطلاعات آموزشی در این دی وی دی آماده شده اند . این مجموعه که ۵ دی وی دی می باشد ، به همراه دستور عمل روزانه تمرینات شما و پوسترهایی جذاب در زمینه بدن سازی ، دقیقا به شما آموزش می دهد که چگونه بازوها ، سینه ، شانه ها ، پشت ، پاها و هرجایی از بدن که به صورت ماهیچه ای می باشد را چگونه به یک اندامی فیزیکی بسیار زیبا و ورزشکاری تبدیل نمایید. در این مجموعه تمامی تمرینات از سطح مبتدی تا پیشرفته می باشد و با برنامه آموزشی که در آن وجود دارد ، شما می توانید به صورت حرفه ای و در بهترین مدت زمان ، به بدنی متناسب دست یابید. شما از هم اکنون می توانید این مجموعه بی نظیر ورزشی را به صورت رایگان از وبسایت دانلودها دریافت نمایید.

 

Muscle %26 Fitness Training System آموزش حرفه ای تناسب اندام با Muscle & Fitness Training System

sorena بازدید : 422 شنبه 22 مرداد 1390 نظرات (0)

Scott Kelby ادیتور مجله Photoshop User باری دیگر تعدادی از معروفترین جلوه های ویژه فوتوشاپ ، آخرین مهارت ها و جالب ترین حقه های برگرفته شده از مجله Tenth Year  را برای شما احیا می کند . این مجموعه آموزشی شامل ۲ بخش می باشد . در بخش اول ، تکنیک های حرفه ای برای ایجاد موضوعات خود را فرا می گیرید. به طوری که به بهترین شکل ممکن بتوان آن ها را توسط نرم افزار فوتوشاپ تولید نمود. در بخش دوم ، به سمت تکنیک های رتوش بیشتری پیش می رویم که شامل چگونگی کیفیت هرچه بیشتر و دقیق تر دادن به پوست بدن ، اضافه کردن کنتراست به پوست ، تغییرات در نوع لباس ها و پس زمینه ها ، از بین بردن لک ها و زائدات ، تشخیص نویزهای موجود در تصویر و … . شما از هم اکنون می توانید این مجموعه آموزشی را به صورت رایگان از وبسایت دانلودها دریافت نمایید.

 

Kelby%20Training%20%96%20Professional%20Portrait%20Retouching آموزش رتوش تصاویر پرتره با Kelby Training Professional Portrait Retouching

sorena بازدید : 504 شنبه 22 مرداد 1390 نظرات (1)

آیا از ورزش های ممتد و خسته کننده و نتیجه نگرفتن در باشگاه های ورزشی خسته شده اید ؟ آیا می خواهید غذاهای خوشمزه را میل کنید و همچنان در حال کاهش وزن باشید ؟ پدیده ای جدید و بی نظیر که طوفانی در دنیا به پا کرده را امتحان کنید … زومبا ! این مجموعه آموزشی و روش کار آن توسط مربی تناسب اندام حرفه ای ، بتو پرز ساخته شده است. زومبا روشی ساده و مهیج می باشد که با رقص های قدم به قدم و منسجم و ضربات قوی لاتینی ، باعث کاهش وزن شما به طور چشم گیری می باشد. حال روش زومبا که طرفدارانی میلیونی در سرتاسر دنیا دارد ، همراه با کتاب آموزشی و دی وی دی آموزشی در سرتاسر دنیا عرضه شده است. این مجموعه برنامه کامل چگونگی ورزش کردن شما ، رژیم غذایی برای چربی سوزی ، دی وی دی شامل ۶۰ دقیقه موسیقی آموزشی برای داشتن بدنی متناسب همراه با زومبا را دارا می باشد. رقصیدن به روش زومبا باعث می شود تا شما ۶۰۰ الی ۱۰۰۰ کالری در هر ساعت بسوزانید و به این دلیل دیگر نیازی ندارید تا برنامه غذایی خود را به غذاهای بی طعم و بدمزه تغییر دهید. رژیم غذایی زومبا با یک رژیم حرفه ای ۵روزه آغاز می شود و باعث می شود تا شما چیزی حدود ۴کیلو در ۵روز کم کنید. و طی یک برنامه ۱۴روزه باعث کاهش اشتهای غذایی شما و کوچک شدن معده شما می شود. شما از هم اکنون می توانید این مجموعه آموزشی بی نظیر را به صورت رایگان از وبسایت دانلودها دریافت نمایید.

 

Zumba Workout لاغری و تناسب اندام به روش زومبا Zumba Workout

sorena بازدید : 380 سه شنبه 18 مرداد 1390 نظرات (0)

مبحث Speaking یا همان مکالمه در هر زبانی همواره مهم ترین مبحث در کاربرد آن زبان می باشد. اگر شما بتوانید یک زبان را به درستی مکالمه کنید می توانید ادعا کنید که آن زبان را به طور کامل فرا گرفنه اید. در زبان انگلیسی همواره مشکل در بحث بومی (Native) بودن لهجه در مکالمه ها وجود دارد . مجموعه آموزشی بی نظیر BBC Learning English – Pronunciation Tips به شما یاد می دهد تا چگونه لهجه ی خود را مثل یک انگلیسی زبان واقعی تغییر دهید و در مکالمه ها اثر گذاری بیش از حدی داشته باشید. این مجموعه آموزشی شامل ویدیوهای آموزشی متفاوتی می باشد که به شما یاد می دهد تا چگونه هر یک از اصوات انگلیسی را به طوری که یک فرد بومی ادا می کند ، تلفظ کنید. همچنین تمرین هایی نیز در این مجموعه وجود دارد تا شما تفاوت های بین لهجه خود و لهجه بومی را کاملا متوجه شوید و سعی در رفع این مشکل داشته باشید. آزمون های دوره ای که برای برآورد آموخته های شما از این مجموعه می باشد نیز وجود دارد. همچنین ۳ برنامه رادیویی که در سال ۲۰۰۵ اجرا شده اند نیز وجود دارد تا شما بتوانید با لهجه های بومی بیشتر آشنا شوید. شما از هم اکنون می توانید این مجموعه آموزشی بی نظیر را به صورت رایگان از وبسایت دانلودها دریافت نمایید.

 

BBC%20Learning%20English%20%96%20Pronunciation%20Tips آموزش تلفظ صحیح انگلیسی با BBC Learning English – Pronunciation Tips

sorena بازدید : 420 دوشنبه 17 مرداد 1390 نظرات (0)

ویدیو آموزشی Photoshop CS5: Creative Effects که توسط کریس ارویگ تهیه شده ، دیدگاهی جدید از توانایی های بی نظیر نرم افزار فوتوشاپ در اختیار شما قرار می دهد تا بتوانید افکت هایی چشم نواز و حرفه ای را ایجاد کنید. در این آموزش چگونگی بهبود تصاویر با استفاده از روشن سازی آن ها ، افزودن سایه ها در جهات مختلف ، استفاده حرفه ای از منوی HDR tonning ، استفاده از بلور سازی متحرک ها ، استفاده از تکنیک Film Grain به شما آموزش داده می شود. همچنین چگونگی ساخت تصاویر پانوراما با استفاده از لایه های فوتوشاپ و بسیاری از تکنیک های به روز و حرفه ای که در Photoshop CS5 وجود دارد به شما آموزش داده می شود. این مجموعه بیش از ۷ ساعت می باشد و تمامی فایل های آموزشی برای تمرین بیشتر در مجموعه قرار داده شده است. شما از هم اکنون می توانید این مجموعه بی نظیر را به صورت رایگان از وبسایت دانلودها دریافت نمایید.

 

Lynda.com%20%96%20Photoshop%20CS5%20Creative%20Effects آموزش خلق افکت های حرفه ای در فوتوشاپ با Lynda Photoshop CS5 Creative Effects

sorena بازدید : 426 دوشنبه 17 مرداد 1390 نظرات (0)

مجموعه ای بی نظیر برای فراگیری نرم افزار فوتوشاپ از سطح مبتدی تا حرفه ای ! این مجموعه شامل ۶ دی وی دی می باشد که هر یک از این دی وی دی ها به مبحثی خاص می پردازد و شما را برای استفاده ای حرفه از نرم افزار بی نظیر فوتوشاپ آماده می سازد. ۶ دی وی دی این مجموعه عبارتند از: جلوه های ویژه در طراحی با فوتوشاپ ، فوتوشاپ برای مبتدی ها ، ماسک ها و انتخاب ها در فوتوشاپ ، فصول بندی حرفه ای در فوتوشاپ ، ابزار زیباسازی و رتوش برای تصاویر پرتره ، مسترینگ لایه ها در فوتوشاپ. از ویژگی های منحصر به فرد این مجموعه می توان به تکراری نبودن آموزش ها و استفاده از افکت های بی نظیر برای ویرایش تصاویر می توان اشاره کرد. در این مجموعه ، هدف اصلی تغییر دادن طرز تفکر شما در ویرایش تصاویر و استفاده حرفه ای از نرم افزارهایی همچون فوتوشاپ می باشد که بوسیله فراگیری آموزش های این مجموعه بی نظیر ، می توانید به این موارد دست پیدا کنید. تمامی فایل های تمرینی نیز همراه با هر دی وی دی برای شما آماده شده تا هرچه بهتر و حرفه ای تر این آموزش ها را فرا بگیرید. شما از هم اکنون می توانید این مجموعه بی نظیر را به صورت رایگان از وبسایت دانلودها دریافت نمایید.

|آموزش از حرفه ای تا مبتدی ، در ۶DVD به صورت قدم به قدم|

 

Learning Adobe Photoshop from Essential to Advance Level دانلود جدیدترین مجموعه آموزش حرفه ای فوتوشاپ از مبتدی تا پشرفته

sorena بازدید : 700 یکشنبه 25 اردیبهشت 1390 نظرات (0)

http://mihandownload.com/mypic/Saeed/shaunt1.jpg

دانلود از سرورهای قدرتمند میهن دانلود
برای اولین بار در سایت های فارسی زبان

امروز برای علاقه مندان به فیلم های آموزشی یک فیلم اموزشی فوق العاده را که برای اولین بار در میهن دانلود آماده دانلود قرار گرفته است... این فیلم آموزشی که یکی دیگر از فیلم های آمادگی جسمانی بدن میباشد که این بار به جنون تمرین کامل تشبیه شده است که توسط استاد Shaun Ts آموزش داده شده است...
در این پک آموزشی که دارای 10 بخش میباشد شما سخت ترین برنامه های ممکن را انجام خواهید داد توسط مربی شخصی خودتان شان!
توضیحات تکمیلی :
بدنسازی (به انگلیسی: Bodybuilding) به انجام یکسری تمرینات بدنی با وسیله و دستگاههای گوناگون به طُرُق مختلف اطلاق می‌شود که با کمک تغذیة اصولی و علمی، آمادگی‌های جسمانی فرد را رشد داده و تاثیرات بسیار مطلوبی بر توانایی‌های بدنی فرد بر جا می‌گذارد. لازم بذکر است که این افزایش آمادگی‌های جسمانی، هم قدرتی و هم استقامتی می‌باشد. بر اثر انجام تمرینات بدنسازی به بهترین شکل، حالتی در بدن ایجاد می‌شود که علاوه بر افزایش قدرت و توانایی‌های بدنی، نمای ظاهری بدن به صورتی موزون و متناسب در می‌آید که از آن با عنوان زیبایی اندام یاد می‌شود. عبارت دیگری که برای این فعالیت استفاده می‌شود پرورشِ اندام است که در هنگام استفاده از این کلمه معمولاً منظور افزایش حجم عضلانی و کاهش همزمان چربی برای فرمگیری بهتر بدن است. اکثر ورزشکاران، بدنسازی را به عنوان جزء مکمل به ورزش اضافه می‌کنند تا رشد عضلات مورد استفاده را بهبود ببخشد. به طور مثال، یک شناگر با تمرکز روی عضلات زیربغل خود می‌تواند در مدت کوتاهتری قدرت این عضلات و در نتیجه سرعت خود در شنای قورباغه را بهبود ببخشد.
ابزار و وسایل بسیاری برای پرورش هر گروه از عضلات وجود دارند. در گذشته فنر، کش، وزنه (با اشکال مختلف) و میله مورد استفاده قرار می‌گرفتند اما امروزه بدلیل اینکه بعضی از این وسایل به طور دقیق عمل نمی‌کنند (مثل فنر) و در هنگام استفاده سنگین از آنها ممکن است خطرناک باشند، تمامی وسایل به نوعی تبدیل به دستگاههایی شده‌اند که با وزنه کار می‌کنند. از وسایل رایج در بدنسازی دمبل، میله (یا باربل و یا میله بارفیکس) و وسایل سیمی هستند.

رآیند ساخت عضله و سایر بافت‌های مربوطه (زردپی، غضروف، بافتهای چربی و استخوان) فرآیندی پیچیده‌است. عضلات به دو حالت کلی برای ساخت تحریک می‌شوند، یکی هورمون‌های موجود در بدن است و دیگری پارگیهای ریز عضله(حاصل از فشار نامتعارف). البته این دو عامل جدا نیستند و به طور مثال، با زخمی شدن بدن، حجم هورمون تستوسترون خون بالا می‌رود که باعث ترمیم سریعتر بدن می‌شود. بدن انسان در مقابل هرکدام از این پدیده‌ها ظرفیت محدودی دارد. آسیبهایی که بدن به موقع (ظرف سه روز) نتواند ترمیم کند، آسیبهای جدی هستند که چرخه بازخوردی مورد نظر را مختل می‌کنند. از طرف دیگر، هورمونها علاوه بر ساخت عضله فرآیندهای دیگری را هم کنترل می‌کنند که بالا بودن بیش از حد آنها در بدن، ممکن است باعث عوارض جانبی در بدن شود.
استراحت جزء مهمی از بدنسازی محسوب می‌شود. در هنگام استراحت فرآیند ترمیم سریعتر است و هورمونهایی همچون هورمون رشد با حجم طبیعی و بیخطر در بدن تولید می‌شوند که به نوبه خود فرآیند ساخت عضله را سرعت می‌بخشد.

برای دیدن تصاویری از فیلم و دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید...
sorena بازدید : 1224 چهارشنبه 07 اردیبهشت 1390 نظرات (0)
دانلود مجموعه آموزش زبان انگليسي English as a Second Language Podcast
دانلود رايگان مجموعه English as a Second Language Podcast کاملترين آرشيو سايت ESLPOD معروف ترين مرجع دانلود فايل هاي آموزش زبان انگليسي براي اولين بار در سايت هاي ايراني و خارجي به صورت کامل و تفکيک شده از سال 2005 تا سال 2010 توسط تيم نرم افزار ميهن دانلود همراه با بیش از 2000 فايل صوتي و کتاب الکترونيکي
در پست امروز وب سايت ميهن دانلود باز هم يکي ديگر از مجموعه هاي فوق العاده آموزش زبان انگليسي را برايتان آماده کرده ايم. مجموعه English as a Second Language Podcast يکي از بهترين مجموعه هاي آموزش زبان انگليسي در سراسر جهان به شمار ميرود و شما با استفاده از آن به آساني مي توانيد زبان انگيسي را فرا بگيريد. اين پکيج توسط  يک تيم انگليسي متشکل از اساتيد با تجربه و حرفه اي ساخته شده که از جمله اين اساتيد ميتوان به دکتر Tse داراي مدرکPh.D.i در زبان شناسي و همچنين آموزش زبان انگليسي در دانشگاه هاي Southern California, Loyola Marymount, Arizona, California, Los Angele اشاره نمود. همچنين دکتر McQuillan يکي ديگر از اساتيد معروف اين تيم مي باشد که داراي مدرکPh.D.i در زبان شناسي و همچنين آموزش زبان انگليسي در دانشگاه هاي California, Fullerton, Arizona. هر دو اين اساتيد از پژوهشگران ارشد در مرکز مطالعات و توسعه آموزش زبان انگليسي هستند. سازنده گان اين مجموعه آموزش زبان بر اين باورند که سريعترين راه آموزش زبان گوش دادن به صحبت ها و مکالمات و همچنين بحث هايي است که بين افراد انجام مي شود. اکثر مردم براي يادگيري زبان انگليسي از مکالمه ها و همچنين کتاب هاي بسيار دشوار استفاده مي کنند که تنها حدود 40 تا 50 درصد مفهوم آنها را درک مي کنند و اين به معناي به هدر رفتن نيمي از وقت شماست. اما در ESL شما به صورت آهسته و مرحله به مرحله ميتوانيد با لغات و جملات و به طورکلي مکالمات عاميانه و پرکاربردي که در هنگام صحبت کردن به آنها نياز داريد آشنا مي شويد و همچنين در رابطه با معني و کاربرد هر جمله توضيحاتي داده مي شود تا با کاربرد آن در محل هاي مختلف آشنا شويد. همچنين مجموعه آموزشي ESL Podcast بارها در اخبار و روزنامه هاي و رسانه هاي بين المللي معرفي شده و مورد تاييد منتقدان و اساتيد دانشگاه ها قرار گرفته است. علاوه بر اين قسمتهاي مختلفي در اين مجموعه قرار گرفته است که ميتوان به يادگيري زبان انگليسي با کمک داستان هاي مختلف با گوينده زن و مرد اشاره نمود همچنين آموزش استفاده از زبان انگليسي در محل کار، چگونگي قبولي در آزمون تافل و ... از ديگر بخش هاي اين مجموعه فوق العاده ارزشمند به شمار ميرود.
جهت دانلود و توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید...
sorena بازدید : 522 پنجشنبه 25 فروردین 1390 نظرات (1)


http://up.vatandownload.com/images/svy1nkflejbr64s450t.jpg

برای اولین بار در ایران ...

آموزش کامل فیلم سازی با سینما 4D  با لینک مستقیم - 35 قسمت به صورت کامل

Greyscalegorilla Cinema 4D Tutorials - eLearning | 7  GB
(بخش ویژه وطن دانلود )

در این مرجع آموزشی، آموزش استفاده از نرم افزار Cinema 4D 11.5 و استفاده از آن در مدل سازی و متحرک سازی شخصیت های سه بعدی ، همچنین آموزش کاربرد بافت ها و نورپردازی و سایه پردازی در Cinema 4D . مدرس همچنین استفاده ترکیبی از این نرم افزار را با دیگر نرم افزار ها همچون Adobe After Effects در خلق آثار بدیع به شما خواهد آموخت و بسیاری موارد دیگر که با تهیه این مجموعه آموزش بر آن ها مسلط خواهید شد

یکی از نرم افزارهایی که برای ساخت و متحرک سازی مدل های سه بعدی بسیار کاربرد دارد برنامه Cinema 4D است این نرم افزار توانایی مدل سازی شخصیت های بسیار واقعی سه بعدی را داراست ، همچنین امکانات انیمیشن سازی این نرم افزار نیز مورد توجه بسیاری از متخصصان متحرک سازی قرار گرفته است ، از دیگر قابلیت های منحصر به فرد این نرم افزار امکانات آن برای مورد استفاده قرار گرفتن در پروژه های فیلم سازی می باشد . ( شایان ذکر است که Hulk با این نرم افزار ساخته شده است . )

sorena بازدید : 526 پنجشنبه 25 فروردین 1390 نظرات (0)

http://up.vatandownload.com/images/0lqt8ifu9ds5uetx9uw.jpg

برای اولین بار در ایران به صورت کامل ...  80 گیگابایت با لینک مستقیم !

کامل ترین مجموعه ی آموزش گرافیک سه بعدی و نرم افزار
3DS Studio Max 

آموزش جامع تری دی مکس از شرکت CG Academy - در قالب 33 دی وی دی و 80 گیگابایت !


یکی از مشکلات بزرگ وب سایت های ایرانی و مخصوصا وب سایت های دانلود فارسی زبان
,  بی توجهی به مطالب آموزشی نرم افزار های تخصصی به دلیل حجم بالای آن ها میباشد . در ایران شاید بیش از 100 وب سایت و وبلاگ دانلود نرم افزار وجود داشته ولی فقظ 2 یا 3 وب سایت قدرت آپلود فایل ها و آموزش های عظیم مهندسی را دارند و سایر  این وب سایت ها فقط به فکر درآمد و کسب در آمد از کاربران به عنوان های VIP و ... در قبال دانلود این آموزش ها هستند . نرم افزار هایی مثل فایرفاکس و مدیاپلیر و ... در تمامی وبلاگ های دانلود نرم افزار هم امکان دانلود وجود دارد پس باید به فکر کار جدیدی برای پیشرفت علم در کشور عزیزمان باشیم .

اگر شما هم از علاقمندان به گرافیک سه بعدی و پویا نمایی رایانه ای که عنوان "نسل نوین دانش رایانه ای" را از آن خود کرده است می باشید، مطمئنا دسترسی به بسته ی آموزشی حرفه ای و ارزشمندی که تمامی مباحث عمده حرفه ای این علم را تحت پوشش قرار می دهد،برایتان بسیار ضروری و مفید است !
یکی از برترین بسته های آموزشی نرم افزار 3DS Studio Max منحصر به گروه بزرگ CG Academy و متخصصان حرفه ای آن است که پکیج آموزشی جامع، عظیم و بی نظیری را در قالب 33 دی وی دی آموزشی و بیش از 90 ساعت آموزش جامع مالتی مدیا برای علاقمندان این نرم افزار و تمامی نیازمندان به این دانش سه بعدی سازی فراهم کرده اند که تمامی مباحث عمده کار با این نرم افزار همچون Workflow یا روش کاری ، Modelling یا مدل سازی طرح، Texturing یا ساخت بافت طرح، Particle یا ذرات در طرح، مبحث Maxscript و مبحث Rigging را به طور کامل در بر می گیرد !

سه بعدی سازی CG Academy  در بازار های جهانی ارزشی بالغ بر 1900 دلار امریکا داراست!  - امروز شما میتوانید این مجموعه ی بی نظیر را به صورت رایگان از وطن دانلود دریافت کنید - ( امکان خرید پستی فعال میباشد )

مباحث آموزشی 3DS Studio Max کمپانی CG Academy :

بخش Workflow یا بخش مقدماتی کار با نرم افزار
مباحث Modelling یا مدل سازی در نرم افزار 3DS Studio Max
مباحث MAXScript در نرم افزار 3DS Studio Max
مباحث Texturing در نرم افزار 3DS Studio Max
مباحث MAXScript در نرم افزار 3DS Studio Max
مباحث Rigging در نرم افزار 3DS Studio Max
مباحث Particles یا ذرات در نرم افزار 3DS Studio Max
مباحث آموزشی پلاگین بزرگ و مطرح AfterBurn در نرم افزار 3DS Studio Max

و....

توضیحات کامل در ادامه مطلب موجود میباشد

sorena بازدید : 448 چهارشنبه 24 فروردین 1390 نظرات (0)

دانلود فیلم آموزشی فلش Lynda Flash Professional CS5 Essential Training

 

جامع ترین آموزش تصویری مجموعه Flash Professional از شرکت لیندا
امروز با یکی دیگر از محصولات شرکت لیندا در خدمت شما عزیزان هستم. آموزش اساسی نرم افزار Flash Professional CS5 یکی از فیلم های آموزشی این شرکت است که توسط آقای Todd Perkins نکات اساسی کار با این نرم افزار به شما عزیزان آموزش داده می شود
Flash Professional CS5 در رابطه با استاندارد صنعت برای ایجاد انیمیشن ها و برنامه های کاربردی تعاملی برای وب، دسکتاپ و گوشی های موبایل. می باشد
در این درس شما با اصول اولیه مانند: استفاده از ابزار رسم به ایجاد انیمیشن های ساده، و پیشرفته ، اضافه کردن تعامل با اکشن اسکریپت.،چگونه  اضافه کردن صدا و ویدیو به پروژه ها ، افزایش واقع گرایی با اثرات مانند کاستن، و انتشار پروژه به انواع سیستم عامل آشنا خواهید شد
فایل های تمرینی ( Exercise) نیز برای شما عزیزان به صورت جداگانه آماده شده است

جهت مشاهده سرفصل عناوین این فیلم و دانلود آن به ادامه مطلب مراجعه نمایید

sorena بازدید : 1061 چهارشنبه 24 فروردین 1390 نظرات (1)

دانلود فیلم آموزشی ویژوال استدیو Lynda.com Visual Studio 2010 Essential Training

جامع ترین اموزش تصویری مجموعه ویژوال استدیو از شرکت لیندا

امروزه فیلم های آموزشی در سراسر جهان از علاقه مندان بسیار زیادی بر خوردارند زیرا این فیلم ها در امر آموزش به افراد کمک بسیار زیادی می کنند. شرکت Lynda یکی از بزرگترین شرکت های ساخت فیلم های آموزشی در سراسر جهان به شمار میرود. در واقع این شرکت طریقه کار با نرم افزارهای معروف و پرکاربرد رشته های مختلف مانند معماری ، ساختمان ، گرافیک ، کامپیوتر ، برق ، الکترونیک و ... را به صورت یک فیلم آموزشی که توسط متخصصان کار با همان نرم افزار آموزش داده می شود را تهیه می کند.
پس از آموزش های پر طرفداری که در سایت قرار گرفت، در این پست قصد داریم آموزش کار با نرم افزارVisual Studio 2010 را به شما معرفی کنیم

آقای  Walt Ritscher مباحثی که در این فیلم به شما آموزش می دهد که توضیحات ان در ادامه مطلب موجود است



 

sorena بازدید : 428 چهارشنبه 24 فروردین 1390 نظرات (0)

دانلود فیلم آموزش فتوشاپ بخش اول Photoshop CS5 One on One Fundamentals

جامع ترین اموزش تصویری مجموعه فتوشاپ CS5 از شرکت لیندا

بخش تمرینات ( Exercise) به صورت جداگانه قرار داده شد
دوستان قبل دانلود توجه داشته باشید که فایل تمرینات در داخل فولدر فیلم ها وجود دارد و نیاز به دانلود جداگانه نیست..فقط در صورتی که در اجرای فایل تمرینات دچار مشکل شدید، به صورت جداگانه دانلود نمایید 
امروزه فیلم های آموزشی در سراسر جهان از علاقه مندان بسیار زیادی بر خوردارند زیرا این فیلم ها در امر آموزش به افراد کمک بسیار زیادی می کنند. شرکت Lynda یکی از بزرگترین شرکت های ساخت فیلم های آموزشی در سراسر جهان به شمار میرود. در واقع این شرکت طریقه کار با نرم افزارهای معروف و پرکاربرد رشته های مختلف مانند معماری ، ساختمان ، گرافیک ، کامپیوتر ، برق ، الکترونیک و ... را به صورت یک فیلم آموزشی که توسط متخصصان کار با همان نرم افزار آموزش داده می شود را تهیه می کند.
همگی شما عزیزان حتما تا کنون اسم برنامه فتوشاپ را شنیده اید.نرم افزاری که  دارای امکانات زیادی برای ویرایش تصاویر به صورت حرفه ای دارد.
اما به دلیل حجم زیاد امکانات این برنامه ، نیاز به یک آموزش گام به گام احساس می شود.بسیاری از موسسه هایی وجود دارند که کلاس آموزشی برای این نرم افزار پرکار برد برگزار می کنند.
اما ما می خواهیم به کمک فیلم های آموزشی این نرم افزار، شما را از هزینه های رفتن به کلاس های فتوشاپ بی نیاز کنیم.
آموزش فتوشاپ که توسط سایت lynda.com تهیه شده است 3 سری دارد.
سری اول Photoshop CS5 One-on-One: Fundamentals نام دارد که به اصول اولیه و آشنایی با فتوشاپ می پردازد و برای افراد مبتدی مناسب است
سری دوم Photoshop CS5 One-on-One: Advanced نام دارد که پس از سری اول باید ببینید و برای افرادی که با این نرم افزار آشنایی دارند مناسب است
سری سوم Photoshop CS5 One-on-One: Mastery نام دارد که آخرین سری است و برای افراد حرفه ای مناسب است
به شما توصیه می کنیم اگر برای اولین بار است به سراغ یادگیری فتوشاپ می روید از سری اول به صورت منظم آموزش را دنبال کنید
پس از مقدمه ای که برایتان بیان کردیم به سراغ معرفی سری اول آموزش فتوشاپ می رویم
 Photoshop CS5 One-on-One: Fundamentals
همانطور که ذکر شد این سری آشنایی با اصول فتوشاپ می باشد.آقای Deke McClelland که در این ضمینه تخصص بالایی دارد به شما ویژگی هایی ضروری از جمله رزولیشن، برداشت کردن، تصحیح رنگ، رتوش کردن ، و کار با لایه ها را به شما آموزش می دهد
این فیلم آموزشی به همراه فایل های تمرینی (  Exercise files ) می باشد بخش های 2 و 3 نیز به زودی در سایت قرار داده خواهد شد
در ادامه به شرح سرفصل های سری اول می پردازیم
جهت دانلود این فیلم و شرح سرفصل ها به ادامه مطلب مراجعه نمایید
sorena بازدید : 405 چهارشنبه 24 فروردین 1390 نظرات (0)

دانلود فیلم آموزش حرفه ای حرکات تکنیکی فوتبال Learn FreeStyle Football By Billy Wingrove

 

billy-wingrove.jpg

 

فوتبال بدون شک جذاب ترین و پر طرفدارترین ورزش دنیا است . بیشتر مردم جهان در اندک مدت شیفته فوتبال می شوند . حتی کودک خردسال همین که توپ را می بیند ، به طرفش می دود و آن را با پا می زند . اکثر جوانان و بزرگسالان علاقه مند به فوتبال برای گذراندن اوقات فراغت خود ، به این بازی روی می آورند و یا چون دیگران پای تلویزیون و در میدان ها تماشا گر بازی فوتبال می شوند.بازی فوتبال پر هیجان و زیبا است و انسان را خیلی زود سرگرم می کند ، تا آن جا که در سال های اخیر شیوه های فوتبال نوین ، مردم جهان را بیش از بیش به خود مجذوب کرده است.
گفته می شود که کشور ما بیشترین طرفدار را در سطح قاره آسیاداشته و دارد و از این جهت با کشورهای اروپا و دیگر کشورهای صاحب نام در فوتبال رقابت می کند اگر بخواهیم این رقابت به برتری بینجامد و فوتبال ما بیش از پیش رشد کند ، ناگزیر باید اشکالات کمی و کیفی آن را از راه آموزش بهتر و آموزش زود رس بر طرف کنیم .
از همین رو سایت بزرگ میهن دانلود تصمیم گرفته است یک فیلم آموزشی حرکات تکنیکی فوتبال که درخواست های زیادی داشته است را برای شما کاربران گرامی قرار دهد.
این فیلم که حرکات تکنیکی جوانی به نام Billy Wingrove را به نمایش میگذارد از جذابیت های بالایی برخوردار است . این جوان حرکات تکنیکی فوتبالیست هاي حرفه ای را خیلی بهتر از آنها انجام می دهد به طوری که در رقابت های دو به دو با فوتبالیست هایی همچون رونالدينو ، كریستيانو رونالدو و زلاتان ايبراهيمويچ به پیروزی دست پیدا کرده است و این فوتبالیست ها از او به عنوان فوتبالیست حرکات تکنیکی یاد می کنند .
این فیلم آموزشی کاملا مناسب برای جوانان با استعداد ایرانی میباشد که قصد دارند به یک فوتبالیست حرفه ای تبدیل شوند...

جهت دانلود فیلم به ادامه مطلب مراجعه فرمایید ...
sorena بازدید : 385 چهارشنبه 24 فروردین 1390 نظرات (0)

دانلود فیلم آموزش فتوشاپ بخش دوم Photoshop CS5 One on One Advanced

جامع ترین اموزش تصویری مجموعه فتوشاپ  CS5 از شرکت لیندا بخش دوم
امروزه فیلم های آموزشی در سراسر جهان از علاقه مندان بسیار زیادی بر خوردارند زیرا این فیلم ها در امر آموزش به افراد کمک بسیار زیادی می کنند. شرکت Lynda یکی از بزرگترین شرکت های ساخت فیلم های آموزشی در سراسر جهان به شمار میرود. در واقع این شرکت طریقه کار با نرم افزارهای معروف و پرکاربرد رشته های مختلف مانند معماری ، ساختمان ، گرافیک ، کامپیوتر ، برق ، الکترونیک و ... را به صورت یک فیلم آموزشی که توسط متخصصان کار با همان نرم افزار آموزش داده می شود را تهیه می کند.
همگی شما عزیزان حتما تا کنون اسم برنامه فتوشاپ را شنیده اید.نرم افزاری که  دارای امکانات زیادی برای ویرایش تصاویر به صورت حرفه ای دارد.
آموزش فتوشاپ که توسط سایت lynda.com تهیه شده است 3 سری دارد.
سری اول Photoshop CS5 One-on-One: Fundamentals نام دارد که به اصول اولیه و آشنایی با فتوشاپ می پردازد و برای افراد مبتدی مناسب است.(برای دانلود این سری اینجا کلیک کنید)
سری دوم Photoshop CS5 One-on-One: Advanced نام دارد که پس از سری اول باید ببینید و برای افرادی که با این نرم افزار آشنایی دارند مناسب است
سری سوم Photoshop CS5 One-on-One: Mastery نام دارد که آخرین سری است و برای افراد حرفه ای مناسب است
اکنون آموزش های سری دوم را برایتان آماده کرده ایم
این فیلم آموزشی به همراه فایل های تمرینی (  Exercise files ) می باشد بخش  3 نیز به زودی در سایت قرار داده خواهد شد

جهت مشاهده ی سرفصل ها و دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید
sorena بازدید : 380 چهارشنبه 24 فروردین 1390 نظرات (0)

دانلود فیلم آموزشی Lynda.com 3ds Max 2011 Essential Training

 

امروزه فیلم های آموزشی در سراسر جهان از علاقه مندان بسیار زیادی بر خوردارند زیرا این فیلم ها در امر آموزش به افراد کمک بسیار زیادی می کنند. شرکت Lynda یکی از بزرگترین شرکت های ساخت فیلم های آموزشی در سراسر جهان به شمار میرود. در واقع این شرکت طریقه کار با نرم افزارهای معروف و پرکاربرد رشته های مختلف مانند معماری ، ساختمان ، گرافیک ، کامپیوتر ، برق ، الکترونیک و ... را به صورت یک فیلم آموزشی که توسط متخصصان کار با همان نرم افزار آموزش داده می شود را تهیه می کند.
پس از آموزش های پر طرفداری که در سایت قرار گرفت، در این پست قصد داریم آموزش کار با نرم افزار 3ds Max 2011 را به شما معرفی کنیم.
در این فیلم به شما چگونگی استفاده از این نرم افزار برای ایجاد محتوای دیجیتالی، به طور گسترده  در صنایع مختلف از جمله معماری، طراحی صنعتی ، تصاویر متحرک، بازی و دنیای مجازی  آموزش داده می شود.این فیلم مدل سازی چند ضلعی ها، منحنی ها، سطوح، تعریف خواص سطح با مواد و نقشه ها، راه اندازی دوربین ها و چراغ ها، متحرک سازی اشیاء، و ارائه خروجی نهایی را به شما آموزش می دهد.
این فیلم به همراه فایل های تمرینی (Exercise)می باشد که سایت میهن دانلود برای شما عزیزان آماده کرده است.
مباحث شامل:

    * Getting familiar with the 3ds Max interface
    * Creating shapes and splines
    * Modeling Loft objects
    * Creating motion graphics
    * Modeling with polygons and subdivisions
    * Modeling with NURBS
    * Shading objects with materials and maps
    * Setting up camera and scene layout
    * Lighting basic scenes
    * Animating objects with keyframes
    * Editing keyframes in the Curve Editor
    * Constructing and animating hierarchies
    * Using animation Constraints
    * Animating particle systems
    * Rendering animations to disk

جهت دانلود این فیلم آموزشی به ادامه مطلب مراجعه نمایید

sorena بازدید : 423 چهارشنبه 24 فروردین 1390 نظرات (0)

دانلود فیلم آموزشی تکنیک های فوتوشاپ Lynda.com Photoshop CS5 Tutorials Dekes Techniques


امروزه فیلم های آموزشی در سراسر جهان از علاقه مندان بسیار زیادی بر خوردارند زیرا این فیلم ها در امر آموزش به افراد کمک بسیار زیادی می کنند. شرکت Lynda یکی از بزرگترین شرکت های ساخت فیلم های آموزشی در سراسر جهان به شمار میرود. در واقع این شرکت طریقه کار با نرم افزارهای معروف و پرکاربرد رشته های مختلف مانند معماری ، ساختمان ، گرافیک ، کامپیوتر ، برق ، الکترونیک و ... را به صورت یک فیلم آموزشی که توسط متخصصان کار با همان نرم افزار آموزش داده می شود را تهیه می کند.
پس از آموزش های پر طرفداری که در سایت قرار گرفت، در این پست قصد داریم آموزش یکی از تکنیک های نرم افزارهای معروف فتوشاپ را برای کاربران عزیز میهن دانلود آماده نمائیم.تکنیک های Deke یک مجموعه ای از پروژه های کوتاه فتوشاپ می باشد که قادر است افکت های خلاقانه ای ایجاد کند که ده دقیقه یا کمتر کامل انجام شود.این مجموعه توسط  مهندس گرافیک کامپیوتر Deke McClelland  تدریس و ارائه شده  گام به گام مراحل را آموزش می دهد.هدف از این آموزش نشان دادن این است که چگونه ویژگی های مختلف فتوشاپ می تواند در ترکیبی قوی تر  گرد هم آیند و در دنیای واقعی  از آنها استفاده نمود همانطوری که نمونه های آنها را می توان در پروژه های خلاقانه امروزی مشاهده کرد.
این فیلم آموزشی محصول سال 2011 می باشد که برای شما عزیزان آماده شده است.فرمت فیلم ها Mov می باشد که با استفاده از نرم افزار KM-Player قابل اجرا می باشد
مطالب درس شامل:
Creating ice type
Branding type on a texture
Creating an image-branding machine
Capturing effects with layer comps
.
جهت دانلود فیلم به ادامه مطلب مراجعه نمایید...

sorena بازدید : 403 چهارشنبه 24 فروردین 1390 نظرات (0)

دانلود فیلم آموزش Lynda Flash Professional CS5 Character Animation

 

پس از آموزش های پر طرفداری که در سایت قرار گرفت، در این پست قصد داریم آموزش یکی از نرم افزارهای معروف و بسیار معروف شرکت Adobe یعنی Adobe Flash Professional CS5 را برای کاربران عزیز میهن دانلود آماده نمائیم. این نرم افزار کاربردهای بسیار زیادی در ایجاد انیمیشن های دو بعدی پیشرفته، دارد که شاید بیشترین کاربر آن ها در صفحات وب باشد. نرم افزار Flash Professional CS5 با ایجاد انیمیشن و جلوه های ویژه دو بعدی و تبدیل آن ها به فایل های کم حجم SWF موجب شده است تا این نرم افزار پرطرفدارترین نرم افزار طراحی انیمیشن در میان طراحان وب باشد. شاید یکی دیگر از علل مرسوم شدن این نرم افزار، قدرت ابزار و امکانات آن باشد که
همچون نرم افزارهای دیگر شرکت Adobe، آن را متمایز از انواع مشابه خود نموده است.
مباحث این فیلم عبارتند از :
* ارائه SWF وAvi
* ایجاد بردار برای بدن کارکتر
* رنگ آمیزی بدن
* مهندسی دهان در فلش
* متحرک سازی سر و حرکت بدن
* ساخت دست
* درک حالات صورت
جهت دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید ...

 

sorena بازدید : 460 چهارشنبه 24 فروردین 1390 نظرات (0)

دانلود فیلم آموزش کامل گیتار

 

 Learn and Master Guitar راهنمای بی نظیری است که به شما در فراگیری گیتار کمک خواهد کرد.این آموزش برای یک گیتاریست مبتدی از مرحله نحوه بدست گرفتن گیتار شروع می شود و رفته رفته سطح آموزش و تکنیکها پیشرفته تر می شود. این آموزش شامل قسمتهای زیر می باشد:
1. Learn & Master Guitar - Lessons

Session 1 [Starting Off Right]
Session 2 [Notes on the 1st & 2nd Strings]
Session 3 [Notes on the 3rd & 4th Strings]
Session 4 [Notes on the 5th & 6th Strings]
Session 5 [Basic Open Chords]
Session 6 [Minor Seventh & Suspended Chords]
Session 7 [Barre Chords on the 6th String]
Session 8 [Barre Chords on the 5th String]
Session 9 [The Secret to Great Strumming]
Session 10 [Fingerstyle Guitar]
Session 11 [Pentatonic Scales]
Session 12 [Advanced Chords]
Session 13 [Playing the Blues]
Session 14 [Giving Your Playing Some Style]
Session 15 [Electric Guitars]
Session 16 [Advanced Strumming]
Session 17 [Going Beyond the First Position]
Session 18 [Jazz]
Session 19 [Soloing]
Session 20 [All The Chords You Need to Know]

جهت دانلود فیلم و دیدن توضیحات کاملتر به ادامه مطلب مراجعه فرمایید
sorena بازدید : 388 چهارشنبه 24 فروردین 1390 نظرات (0)

دانلود فیلم آموزشی صد و یک نکته معروف در فتوشاپ 101 Totally Awesome Photo Tips in Photoshop CS Interactive Tutorial

 پس از تکمیل آموزش گام به گام فتوشاپ ( برای دانلود این مجموعه اینجا(بخش 1 )، اینجا ( بخش 2)، اینجا (بخش 3 ) کلیک کنید ) امروز قصد دارم فیلم آموزشی در این رابطه به شما عزیزان معرفی کنم
قبل ازتوضیحات جا دارد از دوست عزیز ( مینا خانم ) که این فیلم رو به ما معرفی کرد تشکر کنم.
این فیلم آموزشی مکمل آموزش فتوشاپ می باشد ، که به 101 نکته معروف و مهم که در فتوشاپ اشاره میکند.
این فیلم دارای فایل های تمرینی و به اصطلاح Projects می باشد که جهت رفاه شما عزیزان به صورت جداگانه آماده شده است

جهت مشاهده سرفصل های این نکات و دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید

sorena بازدید : 439 چهارشنبه 24 فروردین 1390 نظرات (0)

دانلود فیلم آموزش فتوشاپ بخش سوم Photoshop CS5 One on One Mastery

پس از چند هفته انتظار بالاخره قسمت سوم و پایانی آموزش گام به گام فتوشاپ CS5 را برایتان آماده کردم.
کسانی که دو بخش قبل را به صورت کامل دنبال کرده و یادگرفته اند در این بخش نکات حرفه ای این نرم افزار را یاد خواهند گرفت.
همانطور که مطلع هستید این نرم افزار توسط شرکت لیندا تهیه شده است..برای دوستانی که اولین بار است با این بخش روبه رو شدند به طور خلاصه به شرح دو بخش زیر می پردازم: 

آموزش فتوشاپ که توسط سایت lynda.com تهیه شده است 3 سری دارد.
سری اول Photoshop CS5 One-on-One: Fundamentals نام دارد که به اصول اولیه و آشنایی با فتوشاپ می پردازد و برای افراد مبتدی مناسب است.(برای دانلود این سری اینجا کلیک کنید)
سری دوم Photoshop CS5 One-on-One: Advanced نام دارد که پس از سری اول باید ببینید و برای افرادی که با این نرم افزار آشنایی دارند مناسب است (برای دانلود این سری اینجا کلیک کنید )
سری سوم Photoshop CS5 One-on-One: Mastery نام دارد که آخرین سری است و برای افراد حرفه ای مناسب است
در این قسمت برای شما بخش سوم را آماده کرده ام

برای رفاه حال شما عزیزان فایل تمرینات به صورت جداگانه برای دانلود قرار داده شده تا کسانی که نیاز به دانلود تمرینات ندارند ، بتوانند حجم کمتری را دانلود کنند

در ادامه مطلب شرح سرفصل های این بخش نهایی و لینک دانلود را مشاهده نمایید
sorena بازدید : 622 چهارشنبه 24 فروردین 1390 نظرات (0)

دانلود فیلم آموزشی آب کردن چربی شکم RevAbs 90 Day AB Workout DVD Tutorial

دانلود ویدئو آموزشی آب کردن چربی های شکم در عرض ۹۰ روز


اگر شما از شکم چاق خود خسته شده اید و چربی های اضافی شما را عذاب میدهد سایت بزرگ میهن دانلود دیدن فیلم آموزشی RevAbs 90 Day را به شما پیشنهاد میکند در این فیلم به شما به صورت کامل می آموزد که چه گونه در 90 روز یک شکم صفت و عضلانی داشته و از شر چربی های خود رها یافته و به بدن ایده آل خود برسید...
شما با دیدن این نسخه از فیلم شکمی کاملا عضلانی و شش تکه داشته ، ماهیچه های شکم خود را تقویت کرده و به فرم مناسبی خواهد رسید...
این فیلم بسیار مناسب برای تناسب اندام تمامی قسمتهای بدن درست شده است.
در این مجموعه بیشتر سعی شده روی ماهیچه ها و رگ های قلبی کار شود..
پروتئین لپتین که شانزده کیلودالتون وزن دارد به وسیله بافت چربی در بدن انسان ساخته و در خون رها می‌شود و از راههای مختلف موجب کاهش اشتها و افزایش مصرف می‌شود ، در واقع مانع زیاد چاق شدن ما می‌شود.
افرادی که وزن کم می‌کنند، میزان لپتین کاهش پیدا می‌کند، چرا که بدن سعی می‌کند با این کاهش وزن مخالفت کند و از ذخایر انرژی خود(بافت‌های چربی) محافظت کند.
مکانیسم
لپتین موجب کاهش تولید نوروپپتید y هیپوتالاموس که محرک قوی اشتها است می‌شود (لذا اشتها را کم می‌کند). همچنین موجب افزایش a-msh که یک عامل کاهنده اشتها در هیپوتالاموس است نیز می‌شود (باز هم اشتها را کم می‌کند). لپتین موجب افزایش ترشح TRh و GnRh می‌شود لذا موجب افزایش مصرف انرژی می‌گردد.
تولید لپتین و عملکرد آن
لپتین تنها در سلولهای چربی و به میزان کمتر در اپی‌تلیوم روده و جفت ، تولید می‌شود. گیرنده لپتین اساسا در نواحی از مغز شامل نورونهای هسته‌های آرکوآت ، ونترمدیال هیپوتالاموس بیان می‌گردد که در تنظیم رفتار خوردن، نقش دارند. این گیرنده همچنین در سلولهای قسمت قشری غدد فوق کلیوی و سلولهای بتای پانکراس هر چند به میزان کم ، بیان می‌گردد. لپتین حامل پیامی مبنی بر کافی بودن ذخایر چربی و کاهش مصرف مواد سوختی و افزایش مصرف انرژی است.
اثر متقابل لپتین با گیرنده خود در هیپوتالاموس ، رهاسازی پیام اثر کننده بر روی اشتها را تغییر می‌دهد. لپتین همچنین سیستم عصبی سمپاتیک را تحریک نموده و به این ترتیب سبب افزایش فشار خون ، ضربان قلب و تولید حرارت (تولید حرارت به قیمت انرژی متابولیک) از طریق جدا نمودن انتقال الکترون از سنتز ATP در میتوکندری بافت چربی می‌گردد.

جهت دانلود فیلم آموزشی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید ...


 

sorena بازدید : 429 چهارشنبه 24 فروردین 1390 نظرات (0)

دانلود فیلم آموزشی جامع ویندوز سون CBT Nuggets Microsoft 70 680 Windows 7 Configuration

 

امروزه فیلم های آموزشی در سراسر جهان از علاقه مندان بسیار زیادی بر خوردارند زیرا این فیلم ها در امر آموزش به افراد کمک بسیار زیادی می کنند. از همین رو امروز در سایت میهن دانلود فیلم آموزشی را با نام
CBT Nuggets Microsoft 70-680 Windows 7 Configuration برایتان آماده کرده ایم. این فیلم آموزشی که معنی لغوی آن به فارسی، فیلم آموزش تخصصی ویندوز 7 میباشد و این فیلم برای کسانی که قصد شرکت در آزمون  ۷۰-۶۸۰ Windows Seven Configuring را دارند هم تولید شده است، که به شما طریقه فراگیری کامل ویندوز 7 را به شما نمایش میدهد. شما بعد از مشاهده این فیلم به راحتی می توانید به خوبی یک متخصص ویندوز 7 شوید.!.همچنین .جالب است بدانید تا به حال هیچ کدام از سایت های ایرانی اقدام به قرار دادن این فیلم آموزشی برای دانلود نکرده اند و سایت میهن دانلود مفتخر است که به عنوان اولین سایت ایرانی این فیلم را به صورت کاملآ رایگان و با لینک مستقیم از سرورهای پر سرعت برای دانلود شما کاربران محترم قرار داده است.

sorena بازدید : 460 چهارشنبه 24 فروردین 1390 نظرات (0)

دانلود فیلم آموزشی تلفظ دقیق لغات زبان انگلیسی BBC Learning English Pronunciation Tips

| برای اولین بار در میان سایت های ایرانی و خارجی |
| دانلود رایگان کاملترین مجموعه آموزشی BBC Learning English - Pronunciation Tips جهت آموزش و تلفظ استاندارد و دقیق لغات و جملات زبان انگلیسی |

یکی از بزرگترین مشکلات زبان آموزان ناتوانی در تلفظ صحیح لغات زبان انگلیسی می باشد زیرا معمولآ استادان آموزش زبان هر یک با لهجه خاص خود لغات را تلفظ می کنند در نتیجه زبان آموزان به همان شکل لغات را فرا می گیرند. تا به حال در میان سایت های ایرانی و خارجی مجموعه ای به عنوان آموزش تلفظ صحیح لغات زبان انگلیسی منتشر نشده تا زبان آموزان بتوانند از آن به عنوان مرجع برای تلفظ صحیح لغات زبان انگلیسی استفاده کنند. مانند گذشته باز هم وب سایت میهن دانلود برای اولین بار در میان سایت های ایرانی و حتی سایت های خارجی مجموعه ای بی نظیر را ویژه زبان آموزان آماده کرده است. فیلم آموزشی Pronunciation Tips به شما تلفظ صحیح و دقیق لغات زبان انگلیسی را آموزش می دهد. این مجموعه توسط BBC Learning English منتشر شده که یکی از بزرگترین کمپانی های ساخت مستند و فیلم های آموززش زبان می باشد. شما می توانید از این مجموعه به عنوان مرجع تلفظ لغات استفاده کنید زیرا تلفظ تمام لغات موجود در آن به صورت کاملآ استاندارد می باشد. این مجموعه به صورت یک فیلم آموزشی بوده و نکته ی قابل توجه در رابطه آن طریقه ی آموزش استاد به زبان آموزان می باشد زیرا گوینده به گونه ای رفتار می نماید که گویی در مقابل شما ایستاده و در حال آموزش به شما می باشد. تا به حال کتاب ها و نرم افزارهای بسیار زیادی در رابطه با آموزش جدول فونتیک زبان انگلیسی ساخته شده اما هیچ کدام از آنها به صورت کامل نمی توانند تلفظ دقیق لغات را به شما آموزش دهند. اما در این مجموعه به عنوان مثال برای آموزش حرف فونتیک / ʊ/ ابتدا شکل آن نمایش داده می شود و سپس گوینده به صورت کاملآ سالم و استاندارد آنرا تلفظ می کند و سپس تعدادی لغت را در رابطه با این حرف فونیک تلفظ می نماید در نتیجه شما علاوه بر آشنایی دقیق و کامل با حروف فونتیک طریقه ی تلفظ لغات آنرا نیز فرا میگیرید. از دیگر ویژگی های این مجموعه می توان به نمایش حرکات لب ها و زبان در هنگام تلفظ با دو دوربین مختلف اشاره نمود و همچنین به دارا بودن ویدیوهای آموزشی و کتاب هاب الکترونیک با فرمت PDF اشاره کرد که محتوا این کتاب ها شامل نکات فیلم های آموزشی ، کویز ها ، تمرینات و ... می باشد. اینبار مکانیزم جدیدی را برای دانلود این مجموعه پر طرفدار در نظر گرفته ایم دوستانی که از اینترنت پر سرعت بر خوردارند می توانند کل مجموعه را در یک فایل تصویری با کیفیت بسیار عالی در فرمت AVI همراه با کتاب الکترونیک آن با فرمت PDF دانلود کنند. همچنین دوستانی که از سرعت اینترنت پایین تری بر خوردارند می توانند بخش های مختلف این فیلم آموزشی را به صورت جداگانه در فایل های تصویری با کیفیت بسیار عالی در فرمت MP4 همراه با کتاب های الکترونیک مربوط به هر بخش با فرمت PDF دانلود نمایید.
جهت دانلود و مشاهده تصاویری از محیط این فیلم به ادامه مطلب مراجعه نمایید ....

sorena بازدید : 650 چهارشنبه 24 فروردین 1390 نظرات (0)

دانلود فیلم آموزشی پیانو Play Piano Today


| میهن دانلود مفتخر است این مجموعه گرانبها را برای اولین بار در میان سایت های فارسی زبان با توضیحات کامل در دسترس عموم قرار دهید |

باز هم با یکی دیگر از مجموعه آموزشهای تصویری میهن دانلود در خدمت شما هستیم...
این بار هم یکی دیگر از آموزش های پرطرفدار که درخواست زیادی را داشته است برای شما آماده دانلود قرار دادیم...
پیانو یکی از سازهای صفحه‌کلیددار و مشهورترین آن‌ها است. صدای پیانو در اثر برخورد چکش‌هایی با سیم‌های آن تولید می‌شود. این چکش‌ها در اثر فشرده‌شدن کلیدها (کلاویه‌ها) به حرکت در می‌آیند. سیم‌های پیانو به صفحه‌ای موسوم به «صفحهٔ صدا» متصل شده‌اند که نقش تقویت‌کنندهٔ صدای آن‌ها را دارد.
پیانو به عنوان مادر سازها و کامل‌ترین ساز نیز شناخته می‌شود؛ علت نسبت دادن این لقب‌ها به این ساز آن است که پیانو قادر است محدودهٔ بسیار گسترده‌ای از اصوات را تولید کند در حالی که سایر سازهای اصیل موسیقی تنها بخشی از این محدودهٔ صدا را تولید می‌کنند. پیانو در شکل فعلی‌اش بیش از هفت اکتاو دارد و قادر به تولید فرکانس‌هایی از حدود ۲۰ تا ۵۰۰۰ هرتز می‌باشد، در حالی که در مقام مقایسه ساز ویولن تنها قادر به تولید کمتر از چهار اکتاو و بهترین خواننده‌ها تنها قادر به خواندن کمتر از سه اکتاو صدا هستند.
Play Piano Today ام مجموعه نرم افزاری می باشد که به طور بسیار ساده و قدم به قدم به شما یاد خواهد داد تا چگونه این ساز بسیار دلنشین را بنوازید. اشخاص مبتدی در تمامی سنین ، مکان نت ها را در سرتاسر پیانو ، چگونگی قرار گیری دستان بر روی پیانو و طریقه آکورد گیری ، تمامی ریتم های پایه و اساسی ، و چگونه نواختن ساز با تمامی احساس را یاد خواهند گرفت.
این دی وی دی میتواند به عنوان یک مکمل کامل برای شما باشد...

جهت دانلود فیلم آموزشی و دیدن توضیحات کاملتر به ادامه مطلب مراجعه فرمایید ...


 

sorena بازدید : 362 چهارشنبه 24 فروردین 1390 نظرات (0)

دانلود فیلم آموزشی اسرار حرفه ای رتوش در فتوشاپ Professional Retouching Secrets

 

| میهن دانلود مفتخر است این مجموعه گرانبها را برای اولین بار در میان سایت های فارسی زبان با توضیحات کامل در دسترس عموم قرار دهید |


 

امروز یک آموزش فوق العاده را برای شما میهن دانلودی های عزیز آماده کرده ایم که تاکنون در هیچ یک از وب سایت های فارسی زبان دیده نشده است. مجموعه ای فوق العاده نفیس و گران قیمت...!
این فیلم آموزشی فوق العاده آموزش اسرار حرفه ای فتوشاپ برای رتوش میباشد که نام انگلیسی آن Karl Taylor Professional Retouching Secrets - DVDRip Awesome Photoshop Tutorial میباشد...
در نگاه دیگر میتوان این فیلم را کشف بهترین فیلم آموزشی برای صنعت رتوش نام برد.!
آموزش ابزارهای لازم و تکنیک های مورد نیاز برای رتوش به صورت گام به گام و کاملا حرفه ای برای نور دادن به صورت ، صاف کردن پوست ،  سایه دادن به پوست و ...
این دی وی دی آموزشی به درد چه کسانی میخورد؟
این دی وی دی بیشتر برای عکاسانی مناسب میباشد که میخواهند به بهبود و تاثیر پویایی عکس های خود اهمیت بیشتری دهند به روایتی عکسهایی کاملا متمایز داشته باشند...

در این دی وی دی آموزشی چه سطحی از دانش و آموزشی گنجانده شده است؟
این دی وی دی فراهم کننده معرفی برخی از تکنیک های متوسط و پیشرفته رتوش تصاویر مورد نیاز برای بهبود عکاسی خود میباشد... برای بدست آوردن بهترین نتیجه در زمینه رتوش به شما این دی وی دی آموزشی پیشنهاد میشود...

جهت دانلود فیلم آموزشی و دیدن توضیحات کاملتر به ادامه مطلب مراجعه فرمایید ...


sorena بازدید : 443 چهارشنبه 24 فروردین 1390 نظرات (0)

دانلود فیلم آموزشی هنر متن های زیبا در فتوشاپ Kelby Training Photoshop Type Effects with Corey Barker Video Tutorial

دانلود فیلم آموزشی طراحی متن های سه بعدی در فتوشاپ ، برای اولین بار در سایتهای فارسی زبان

تصمیم برا آن گرفتیم یکی دیگر از آموزش های حرفه ای فتوشاپ را برای شما  در سایت قرار دهیم این مجموعه ها که از با ارزش ترین مجموعه های آموزشی فتوشاپ میباشند...
این یک پست ویژه برای گرافیست های حرفه ای میباشد حتی میتنواند یک آموزش فوق العاده باشد...!
این یک فیلم سرگرم کننده و راه های خلاقانه برای دستکاری متن خود در فتوشاپ میباشد...
این فیلم به شما چگونگی نحوه طراحی هوشمند یک متن فوق العاده را به شما میدهد با خلق رنگ های زیبا ، لایه ها و سبک های فوق العاده و...
این فیلم آموزشی مخصوص به فتوشاپ Cs5 میباشد که درحال حاضر آخرین نسخه موجود فتوشاپ میباشد.
جالب است بدانید که تا به حال هیچ یک از سایتهای فارسی زبان این فیلم حتی برای فروش قرار نداده اند چه برسه برای دانلود. تیم حرفه ای میهن دانلود مفتخر است تا برای اولین بار این فیلم آموزی فوق العاده را برای کاربران خود قرار دهد.
شما با دیدن این فیلم آموزشی میتوانید متن های فوق العاده زیبا طراحی کرده همان طور که در کاور فیلم آموزشی مشاهده میکنید میتوانید با کمی هنرنمایی از خودتان متن های بسیار زیبا طراحی کرده که بعضی افراد این کار را به صورت حرفه ای دنبال کرده و به عنوان شغل خود در نطر میگیرند...
عناوین این فیلم آموزشی عبارت است از :
1. مقدمه و مفاهیم کلیدی به مدت زمان 7 دقیقه و 8 ثانیه
2. هالیوود افکت ها بخش اول به مدت زمان 9 دقیقه و 47 ثانیه
3. هالیوود افکت ها بخش دوم به مدت زمان 9 دقیقه و 54 ثانیه
4. تکستچیر ها به مدت زمان 6 دقیقه و 41 ثانیه
5. نوشتن متن به مدت زمان 11 دقیقه و 52 ثانیه
6. اثرات افکت ها به مدت زمان 13 دقیقه و 5 ثانیه
7. نوشتن متن با استفاده از براش ها به مدت زمان 12 دقیقه و 48 ثانیه
8. متن ها ، پچ ها و استایل ها به مدت زمان 12 دقیقه و 8 ثانیه
9. واژه ها و اشکال به مدت زمان 10 دقیقه و 57 ثانیه
10. نوشتن متن های سه بعدی به مدت زمان 11 دقیقه و 17 ثانیه
11. اثرات انعکاس سه بعدی به مدت زمان 14 دقیقه و 14 ثانیه
12. هالیوود افکت های سه بعدی بخش اول  به مدت زمان 11 دقیقه و 20 ثانیه
13. هالیوود افکت های سه بعدی بخش دوم  به مدت زمان 10 دقیقه و 23 ثانیه

برای دانلود فیلم آموزشی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید...

 

sorena بازدید : 373 چهارشنبه 24 فروردین 1390 نظرات (0)

دانلود فیلم آموزشی ایندیزاین Lynda InDesign CS5 Essential Training

جامع ترین آموزش تصویری مجموعه InDesign CS5 از شرکت لینداامروز با یکی دیگر از فیلم های آموزشی شرکت لیندا در خدمت شما عزیزان هستیم.این فیلم آموزشی به درخواست شما عزیزان برای دانلود آماده شده است..فیلم آموزش نرم افزار InDesign CS5 یکی از فیلم های آموزشی می باشد که توسط آقای David Blatner تهیه شده است
در این فیلم آقای
David Blatner به شما چگونگی ایجاد اسناد جدید با صفحات قوی و انعطاف پذیر با توجه به  متن و گرافیک و موقعیت،و نیز تهیه اسناد برای چاپ و صدور به عنوان پی دی اف یا فایل فلش  SWF را می آموزد
این فیلم شامل فایل های تمرینی ( Exrecise ) می باشد که به صورت جداگانه برای دانلود قرار داده شده است

جهت مشاهده سرفصل ها و دانلود فیلم به ادامه مطلب مراجعه نمایید

sorena بازدید : 444 دوشنبه 22 فروردین 1390 نظرات (0)
دانلود فیلم آموزشی شبکه پلاس CompTIA Network+ Certification Exam Tutorial
این فیلم آموزشی به درخواست بازدیدکننده عزیز ( امیر جان ) آماده شده است

امروز یک فیلم آموزشی خیلی مفید برای دوست داران و علاقه مندان شبکه آماده کرده ایم.این فیلم آموزشی که CompTia Network + نام دارد از لحاظ کیفیت آموزش شبکه حرف بسیار خوب و جامع می باشد.همچنین با آموزش هایی که در این فیلم مشاهده خواهید کرد می توانید در آزمون های شبکه برای دریافت گواهینامه Network + شرکت نمایید.تمام اهداف آموزشی شبکه در این فیلم آموزشی وجود دارد
12 ساعت آموزش ComTIA Network + به شما یاد میدهد که چگونه شبکه خود را مدیریت کنید
سرفصل ها به شرح زیر می باشند:
درس 1 : به آموزش CompTIA Network+ 2009 خوش آمدید
درس 2 : اصول اساسی شبکه
درس 3 : رسانه شبکه
درس 4 : توپولوژی شبکه
درس 5 : مدل OSI
درس 6 : TCP/IP
درس 7 : پروتکل های TCP/ IP
درس 8 :دستگاه های شبکه
درس 9: مسیریابی
درس 10: شبکه بی سیم
درس 11: ابزارهای خط فرمان شبکه
درس 12 : بهینه سازی عملکرد شبکه
درس 13 : ابزار شبکه
درس 14 : مانیتور کردن شبکه
درس 15 : مستندات
درس 16 : رفع اشکال
درس 17 : امنیت شبکه

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید
 


sorena بازدید : 485 دوشنبه 22 فروردین 1390 نظرات (0)


http://mihandownload.com/mypic/Turbo%20Charge%20Your%20Brain.jpg

جامع ترین مجموعه آموزشی تقویت هوش و حافظه برای کودکان
برای اولین به صورت کامل در سایت های فارسی زبان - این مجموعه دارای 5 دیویدی میباشد

دانلود توسط سرورهای قدرمتند میهن دانلود
دیویدی پنجم و پایانی اضافه شد


تصمیم برا آن گرفتیم یکی دیگر از آموزش های حرفه ای میهن دانلود را برای شما  در سایت قرار دهیم این مجموعه ها که از با ارزش ترین مجموعه های آموزشی میباشند...
این یک پست ویژه برای کسانی میباشد که علاقه به تقویت هوش و حافظه خود دارند مفید میباشد...
این فیلم آموزشی برنده جایزه طلای والدین شده است! این سیستم انقلابی را به وجود آورد با استفاده از ریاضیات که می آموزد چگونگی استفاده از دو قسمت مغز همزمان!!!
این مجموعه آموزشی مهارت های ویژه ای همچون تمرکز،جهت یابی،حل مسئله،مدیریت مهارت ها و تقویت حافظه را برای کودکانتان میسر می کند. این مجموعه به صورتی بسیار جذاب درست شده است تا همه را جذب خود کند...
با این قدرت جدید میتوانید از ذهن خود بهتر و سریع تر در همه موارد استفاده کنید از قیبل : ریاضی ، تاریخ ، علوم ، زبان و...
این فیلم آموزشی در 5 دیویدی تهیه شده است که توسط سرور های قدرمتند میهن دانلود برای دانلود قرار داده شده است...
بخش های این مجموعه عبارتند از :
Part 1 - Warm Up
Part 2 - Stretch Your Mind
Part 3 - Cranium Crunching
Part 4 - Go The Distance
Part 5 - Peak Performance

جهت دانلود فیلم آموزشی و دیدن توضیحات کاملتر به ادامه مطلب مراجعه فرمایید

تعداد صفحات : 2

درباره ما
امید وارم از سایت خشتون بیاد لطفا نظراته خو دتون در مورد وبلاگ اعلام کنید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    لینک دوستان
  • یک بازیگر زندانی شد
  • بهترین های وبگردی
  • دانلود برنامه های چت و یاهو
  • تخت بادی,سرسره بادی,تشک بادی
  • دوربین مدار بسته
  • دانلود مپ های جدید بازی کانتر استریک سورس
  • بزرگترين مرجع جنگ افزار
  • elm
  • اس ام اس+18+مطالب خواندنی+جک+معما+سرگرمی
  • هرآنچه که شما انتظاردارید
  • ▓► موزیكـــــسرا ◄▓
  • بانک ایمیل های ایرانی
  • فکس دانلود
  • دانلود فیلم و آهنگ با لینک مستقیم
  • پایگاه اطلاع رسانی رضاطهماسبی
  • تبادل لینک
  • ▒◄►▒عکسهای لو رفته ی مهناز افشار►▒►▒
  • هواداران دیوید بکهام
  • " دانلود فیلم و سریال| Fox Movies "
  • $$ دانلود فیلم وسریال $$
  • @@@سیاه چاله افزایش آمار@@@
  • .::بزرگترین گالری عکس ایران ::.
  • دانلود بروزترین موزیکها
  • " دانلود فیلم و سریال| Fox Movies "
  • وبلاگ تفریحی گوجه سبز
  • ::: عکسکده روژ :::
  • دانلود ها
  • کلوپ دانلود نرم افزار رایگان
  • معرفی بهترین سایت ها و وبلاگ ها
  • دانلود سنتر
  • لیلی موبایل
  • لیلی موبایل
  • دانلود فول آلبوم
  • سیاره دانلود فیلم
  • تخصصی متال
  • عکس های وحشتناک
  • .:مرکز دانلود موبایل و کامپیوتر:.
  • ♣♣۩۞۩دانلود رایگان♣♣۩۞۩
  • دانلود کده
  • lilililililترفندستانlililililil
  • بهترین هابرای دانلود
  • ۩۞۩ بیا تو دانلود ۩۞۩
  • بدو دانلود
  • ۩ TopMusic ۩
  • راحت دانلود
  • موزیک روز,دانلود آهنگ های جدید
  • بزرگترین مرجع عکس
  • edit va virayeshe pes
  • pes-persian سایت ویرایش بازی pes
  • جدید ترین نرم افزار روز
  • "موزیک باران"
  • فوق العاده ترین ببین حال کن
  • پسران پارسی
  • عكس هاي ديدني باحال
  • فرهاد شاکري موسيقي وترانه
  • 230 میلیون وام بلاعوض
  • پایگاه پدر راک ایران متین 2حنجره
  • دانلود با لینک مستقیم
  • پایگاه پدر راک ایران متین 2حنجره
  • ۩۞۩ مجله دانلود110فيلم.موزيك ۩۞۩
  • تصاویر و ککدهای زیباسازی وبلاگ
  • پیک 2 باران
  • درج تبلیغ رایگان
  • دانلود هــــــــــا
  • ◄♥ همه چی دون ♥►
  • ۩۞۩ معتبرترین رسانه ی اینترنتی ایرانیان۩۞۩
  • آهنگ هاي رپ ايران از جديد تا قديم
  • *عليرضا دى ال*
  • دانلود ها ی خاور میانه
  • تاپ کرک
  • دارو گیاهی
  • قیمت روز خودروی شما
  • دانلود سریال جدید
  • آخرین مطالب ارسال شده
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1050
  • کل نظرات : 140
  • افراد آنلاین : 11
  • تعداد اعضا : 624
  • آی پی امروز : 277
  • آی پی دیروز : 323
  • بازدید امروز : 1,404
  • باردید دیروز : 680
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 10,209
  • بازدید ماه : 27,255
  • بازدید سال : 167,464
  • بازدید کلی : 2,462,596
  • کدهای اختصاصی
    ابر برچسب ها
            Battlefield 3         psp2         تيراندازي         Fighter         Rock Star         Assassin's Creed         MORTAL KOMBAT 9         GTA V         ماشين سواري         GamesCom 2011         اکشن         GTA         Deus Ex: Human Revolution         First Person         Rockstar         نقش آفريني         game         Call Of Duty         مسابقه اي         3d         DLC         PlayStation Vita         PS Vita         L.A Noire         L.A         RPG         مبارزه اي         ubisoft         mortal kombat         Medal of Honor         Activision         Skyrim         PC         PS3         PSP 2         GT5         Electronic Arts         shooter         2011         Square Enix         xbox 360         Fallout         Valve         Homefront         EA Games         crysis 2         EA         mk 9         action         اول شخص طریقه ساخت دامنه رایگاناموزش دامنه رایگان , دامنه رایگان , رایگان دامنه , اموزش درست کردن دامنه , دامنه com , دامنه net , دامنه info , دامنه orq , دامنهus , دامنه رایگان com , دامنه رایگان info , دامنه رایگان orq , دامنه رایگان net , دامنه رایگان کام , دامنه رایگان اس , دامنه رایگان او ار جی , دامنه رایگان نت , ثبت دامین ir , com , net , ثبت دامین رایگان , ثبت دامین رایگان نت , ثبت دامین رایگان آس , ثبت   بازي هاي Javaبازي هاي سامسونگبازي هاي جاوابازي هاي نوکيابازي هاي سوني اريکسونبازي هاي موبايلدانلود بازي هاي موبايلدانلود تصاوير زمينهدانلود تصاوير با کيفيتدانلود بک گرانددانلود تصاوير پس زمينهدانلود بازي موبايلدانلود پس زمينهدانلود والپيپربازي موبايلدانلودهادانلود نرم افزار با لينک مستقيمدانلود نرم افزار با لينک مستقيمدانلوددانلود نرم افزار       
    کسب در امد