loading...
دانلود رايگان نرم افزار
منبع اصلی زیر نویس

امروز قصد داریم یکی از بهترین سایتهای زیرنویس برای فیلم و سریال
را به شما معرفی کنیم.شما دوستان عزیز می توانید با ورود به این سایت
و جستجوی نام فیلم و یا سریال مورد نظر خود زیرنویس آن را با بیش از 10 زبان
مختلف پیدا کنید.این سایت امکانات جالب دیگری هم دارد که با ورود به آن میتوانید
از آنها بهرمند شوید...لطفا به نکات زیر دقت کنید تا در جستجو به مشکل نخورید

نکته اول : نام فیلم و سریال مورد نظر خود را بدون سال ساخت جستجو کنید

نکته دوم : بعد از پیـدا کردن زیرنـویـس به ورژن فـیلـم و زیرنـویـس دقـت کـنید
مثال : برای نسخه فیلم با کیفیت 720p باید زیرنویس با همین نسخه را پیدا
 کـنـیـد تـا فـیـلـم و زیـرنـویـس بـا هـم هـمـاهـنـگ بـاشـنـد...

نکته سوم : در قسمت دانلود زیرنویس گزینه ای به نام Language filter وجود دارد
کـه بـا کـلـیک بـروی ایـن قـسمت مـی تـوانید زبـان مورد نظر زیرنویس خود را انتخاب کنید
مثال : برای انـتخـاب زیرنـویس های فارسی باید Farsi/Persian تیک بزنید و بعد کلید
Save Settings را کلیـک کـنـید تـا بـتوانـید زیـرنـویس های فارسی را تـفـکـیـک کـنـیـد

برای ورود به سایت کلیک کنید

فروش 20 کارتون دوبله فارسی
فروش 20 کارتون دوبله فارسی با قیمت استثنایی

2011
http://uploadkon.ir/uploads/9228bc7dff29753509a4a964cc591c79.jpg


http://cdkade.in/

برای خرید این مجموعه بی نظیر در قالب 3 DVD می باشد برای خرید بر روی نظرات کلیک کلیک کنید وپیغام خود را بگذارید

قیمت مصرف کننده: 2000 تومان

می باشد


لیست کارتونهای DVD 1

Afsaneye Joghdhaa

Aghaye Fox

 kakoli

Coraline

Daastane Asbab Baazi 3

Day.and.Night

Gisoo Kamand

 raeise mazrae 2


لیست کارتونهای DVD 2

Gorbeh Chakmehpoosh 2

Mary va Max

Mashinhaa 2

Panda 2

Rango

Rio


لیست کارتونهای DVD 3 :

Shaun The Sheep Sheer Madness 2012

Shenel Ghermezi 2

Shrek Baraye Hamisheh HD

Smorfhaa

Tantan 2012

tarzan 2


ب
ا کیفیت عالی
bluray 720p
خرید پستی = تحویل درب منزل
فروش بازی B.A.T.T.L.E.F.I.E.L.D.3

 قدرت های جهانی وقتی زورشون به ایران نرسید حالا در این بازی میخواهند بر ایران غلبه کنند 

که هیچ ایرانی این را نمیپذیرد

نسخه معتبر reloaded


8a5f319fad دانلود نسخه معتبر RELOADED بازی کامپیوتر Battlefield 3 همراه کرک

هم اکنون برای شما نسخه معتبر reloaded بازی جدید و فوق العاده زیبا battlefield 3 را همرا کرک اماده کردیم برای شما.بازی فوق العاده زیبا و اکشن Battlefield 3 که توسط کمپانی EA Digital Illusions Creative Entertainment آن را ساخته و سپس کمپانی مطرح و قدرتمند Electronic Arts آن را به تازگی برای PC منتشر کرده است ، ۵ سال از انتشار بازی Battlefield 2 می گذرد که این نسخه یکی از زیباترین و هیجان انگیزترین بازی های سال بود حال انتظار ها به پایان رسید و پس از مدت ها انتظار میلیون ها گیمر ، اکنون DICE بار دیگر دست به شگفتی زده و با انتشار نسخه سوم Battlefield مطمئنا میلیون ها گیمر را میخکوب خواهد کرد ، Battlefield 3 با استفاده از تمام تکنولوژی های جدید توسعه یافته توسط DICE ساخته شده است. این نسخه ی جدید دارای ………..

موتور گرافیکی Frostbite می باشد که به همین مناسبت نامش Frostbite 2 انتخاب شده است به جرات می توان گفت که به لطف قدرت باور نکردنی موتور گرافیکی DICE این بازی به سرعت رغبای خود را شکست می دهد و خود را در صدر بهترین بازی اکشن اول شخص شلیک کننده قرار خواهد داد ، بازی دارای صحنه ها کاملا واقع گرایانه و حرفه ای است که نظیر آن را در هیچ بازی اکشنی تا به حال ندیده اید ، از همه مهمتر تخریب پذیری فوق العاده بالا و شگفت انگیز بازی است که هر گیمری را محو خود خواهد کرد در این نسخه DICE بیشتر تمرکزش را روی نورپردازی و انیمیشن ها برای ساخت افکت های و صحنه های جذاب قرار داده و برای این کار از تکنولوژی Electronic Arts به نام ANT بهره گرفته که برای بازی های ورزشی مانند FIFA استفاده شده است بازی دارای مراحل سراسر هیجان و فوق العاده است که مطمئنا هر گیمری از آن لذت خواهد برد. DICE تمرکزش را روی نورپردازی و انیمیشن ها برای ساخت افکت های و صحنه های جذاب در Battlefield 3 قرار داده است. برای انیمیشن ها ، DICE از تکنولوژی Electronic Arts به نام ANT استفاده کرده است که برای بازی های ورزشی مانند FIFA استفاده شده است. اما کار این تکنولوژی دقیقا چیست؟ یعنی دیگر ترکیب انیمیشن ها بدون هیچ گونه اشکال کوچکی انجام می پذیرد.برخی از سیستم های گرافیکی بسیار انعطاف ناپذیر هستند ولی ویژگی ترکیب انیمیشن ها در هر زمانی امکان انتقال آنها به یکدیگر را به صورت بسیار روان و سریع را فراهم می کند.


 دانلود نسخه معتبر RELOADED بازی کامپیوتر Battlefield 3 همراه کرک


 دانلود نسخه معتبر RELOADED بازی کامپیوتر Battlefield 3 همراه کرک


سیستم مورد نیاز:

Operating system: Windows Vista or Windows 7
Processor: Core 2 Duo 2.0 GHz
RAM: 2 GB
Video Card: Nvidia or AMD ATI 512 MB with support DirectX 10 or 11

Free hard drive space: 15 GB for the disk version and 10 GB for Digital


قیمت: 5000

تــومان


_________________________________________________________________________________

بازی MAX payne


Max دانلود نسخه بلک باکس بازی  Max Payne 3 برای PC


خرید بازی مکس پین ۳ با قیمت ارزان

بالاخره بازی مکس پین ۳ انتشار یافت.max payne 3 پس از ۶ سال انتظار بالاخره توسط Rockstar اماده شد.

زمان بازی ۱۲ سال بعد از داستان Max Payne 2 اتفاق می افتد و این بار در نیویورک نیست بلکه در سائوپائولو برزیل شما باید با دشمنان رو در رو شوید.اگر از علاقه مندان بازی های اکشن هستید احتمالا از بازی مکس پین ۱ و ۲ لذت برده اید.

Max Payne 3 پس از سال ها بازگشته است و روایتگر داستانی نو و جذاب می باشد . داستان درباره کارآگاهی بازنشته ‌است که در دنیایی آشفته و مملو از فساد و خشونت شدید زندگی می‌کند. زمان بازی ۱۲ سال بعد از داستان مکس پین ۲ در سائوپائولو برزیل اتفاق می‌افتد. در این بازی توسط یکی از دوستانتان به شما پیشنهاد کار میدهد و به عنوان یک محافظ برای یک برزیلی کار می کنید … و از آن پس اتفاقات جالبی برایتان در بازی پیش می آید در این بازی مکس روی به مسکن و مشروب خوری آورده و طی اتفاقاتی که برایش بوجود می آید باعث میشود موهای سرش را از ته بزند. درست است که Max Payne یک شوتر سوم شخص به حساب میامد اما از نظر تمامی منتقدان,Max Payne یک فیلم نوآور در صنعت گیم بود تا یک بازی معمولی و سرگرم کننده.سازندگان در خلق این اثر تمامی المان های یک فیلم نوآور را رعایت کرده است.


سیستم موردنیاز

OS: Windows 7/Vista
CPU: Intel i7 Quad Core 2.8Ghz
RAM: 3GB
GPU: NVIDIA® GeForce 480 1GB
H.D.D: 25 GB

1 دانلود نسخه بلک باکس بازی  Max Payne 3 برای PC


3 دانلود نسخه بلک باکس بازی  Max Payne 3 برای PC


قیمت:5000

تومان



آخرین ارسال های انجمن
sorena بازدید : 417 یکشنبه 03 مهر 1390 نظرات (0)

یک بازی نقش آفرینی پازل جدید در زمینه سحر و جادو که در تاریخ ۲۲ سبتمبر ۲۰۱۱ برای کاربران کامپیوتر منتشر شده است.یکی از بهترین بازیهای نقش آفرینی در زمینه سحر و جادوست که شامل شخصیت هایی از جمله شوالیه ها و شیاطین و اشباح و جادوگران است و شما باید در نقش قهرمانی به نام V با این عناصر درگیر و مشکلات ایجاد شده توسط این موجودات را از بین ببرید.شما در این راه از ۵ مسیر متفاوت عبور می کنید گردنه های بزرگ و خطرناکی را پشت سر می گذارید.و در نهایت به عنوان یک منجی که این دنیای پر هرج و مرج را نجات خواهد داد شناخته می شوید. بار دیگر قهرمانان دور یکدیگر جمع شده اند تا با از میان برداشتن تسخیر کنندگان دنیا ، آن را از هزج و مرج ها و گسستگی ها نجات دهند و حیات دوباره زمین را به آن بازگردانند ، پنج منطقه مختلف وجود دارد که در آن باید از مسیرهای خطرناک عبور کرده و با همانند بازی پازل تکه های آن را به یکدیگر بچسبانید تا یک توطئه ی شیطانی فاش شود و سپس با آنها به مبارزه بپردازید و با از میان برداشتن آنها راه خود را ادامه دهید.

 

clash of heroes cover small دانلود بازی Might and Magic: Clash of Heroes برای PC

sorena بازدید : 345 دوشنبه 14 شهریور 1390 نظرات (0)

در این بازی مهیج شما می بایست به ساخت ناوگان های بزرگی از کشتی پرداخته و با مدیریت لنگرگاه های خود به آن ها فرمان دهید. با استنفاده از اختراعات دانشمندان خود به قدرت های باورنکردنی برسید و فرمانده ای منطقه را به دست بگیرید. به دور دنیا سفر کنید و مهارت های خود را امتحان کرده و تردستی خود را افزایش دهید. استراتژی خود را مهیا بسازید تا با بهترین و موثرترین راه ها به جنگ با با چیزهای خطرناک بسیاری که در اعماق دریا کمین کرده اند مبارزه کنید. این بازی دارای ۶۵ مرحله سرگرم کننده می باشد که می تواند ساعت ها شما را مشغول کند.

 

Youda Fisherman تجربه مدیریت بندرگاه در بازی زیبای Youda Fisherman

 

sorena بازدید : 363 دوشنبه 14 شهریور 1390 نظرات (0)

Cubis Gold یک بازی کم حجم و گرافیکی بسیار زیبا است که باید مکعب های رنگی را مرتب نمایید. این بازی بسیار زیبا دارای ۳۰۰ مرحله می باشد که می تواند مدت زیادی شما را سرگرم نماید. بازی Cubis Gold هم اکنون از وب سایت بزرگ دانلودها دریافت نمایید.

 

Cubis Gold بازی بسیار زیبای مکعب های رنگی Cubis Gold 2 برای PC

sorena بازدید : 439 دوشنبه 14 شهریور 1390 نظرات (0)

Chuzzle Deluxe یک بازی گرافیکی بسیار زیبا و کم حجم می باشد که شما باید موجودات رنگی بامزه را مرتب کنید. این بازی بسیار زیبا دارای گرافیک مناسب بوده و نیازی به سیستم قدرتمند ندارد. امیدواریم این بازی زیبا مورد قبول شما عزیزان در دانلودها واقع شود.

 

Chuzzle Deluxe دانلود بازی Chuzzle Deluxe برای PC

sorena بازدید : 875 دوشنبه 14 شهریور 1390 نظرات (0)

امروز پک جدیدی برای نسخه "قرون وسطی" بازی بسیار زیبای سیمز عرضه شد ! این پک با نام Pirates & Nobles Adventure به بازیکنان آزادی بازی کردن به هر نحوی که دوست دارند را می دهد ، بدون هیچ گونه غفلت از قابلیت های جدیدی که در این نسخه از بازی وجود دارد و همچنین یک گزینه جاه طلبی پادشاهانه (Kingdom Ambition) استفاده کنند. ماجرای قهرمانانه یک بازیکن زمانی آغاز می شود که دزدان دریایی آربیویله و خواص تردونی به مرز پادشاهی می رسند ، به جنگ های متعدد با شمشیر می پردازند ، ترس عاشقانه ایجاد می کنند و ماجراهای مرموزی را بوجود می آورند. برای کسانی که از مراحل قهرمانانه لذت می برند ، مهمان های هیجان انگیز جدیدی در سرتاسر این بازی وجود دارند که ماجراهای شما را گسترده تر می کنند. این کار میتونه پیدا کردن منشاء جوانی یا محافظت از پادشاهی در برابر دشمنان بیگانه می باشد. شما از هم اکنون می توانید این پک بسیار زیبا را برای اولین بار و به صورت رایگان از وبسایت دانلودها با لینک مستقیم دریافت نمایید.

 

sims pirates cover small دانلود پک جدید بازی سیمز The Sims Midieval: Pirates and Nobles

sorena بازدید : 501 دوشنبه 14 شهریور 1390 نظرات (0)

بازی The Baconing را می توان نسخه جدیدی از DeathSpank ها دانست، چرا که کاراکترها و شخصیت های بازی نظیر آن می باشد. این بازی مهیج با ژانر RPG توسط کمپانی Hothead Games حمایت شده است و کمپانی Electronic Arts نیز حق نشر آن را بر عهده داشته است. بازی مربوط به موجودات عجیبی است که به انسان های شاخ دار، یا گوزن آدم نما شهرت دارند و در دنیایی پر خطر به سراغ ماجراجویی می روند. مکان های تخیلی و جهنمی عجیبی در بازی مشاهده خواهید کرد که هریک به نوبه خود منحصر بفرد طراحی شده اند. بازی از گرافیک مناسبی برخوردار است و مراحل متنوع آمیخته با زد و خورد های هیجان انگیز را در این بازی تجربه خواهد کرد. در بازی نیروهای مختلفی به دور از قدرت بشری را مشاده خواهید کرد که هریک از آنها برای گیمر تازگی دارد. بازی از محیطی سه بعدی بهره می برد که با یک گیم پلی منحصربفرد می تواند یک بازی خاطره انگیز را که در ذهن ها می ماند رقم بزند.

 

The Baconing cover small دانلود بازی The Baconing برای PC

sorena بازدید : 385 سه شنبه 25 مرداد 1390 نظرات (0)

بازی بسیار زیبا GREED – Black Border   را برای شما عزیزان در دانلود ها به صورت رایگان قرار داده ایم. بازی جدید و زیبای استراتژِیک با گرافیک عالی برای کامپیوتر.بازی در سبک بازی aleians میباشد و دارای مراحل زیبا و نبرد با هیولاها و… امید است که از این بازی زیبا لذت ببرید

 

Untitled 1 بازی زیبای   GREED   Black Border

sorena بازدید : 2693 سه شنبه 25 مرداد 1390 نظرات (0)

Ea عنوان جدیدی را در سری Sims به نام The Sims Medieval معرفی کرد. این بازی مستقل تغییری ریشه ای نسبت به عنوان خلق شده توسط ویل رایت که در عصر مدرن جریان داشت، پیدا کرده است و در قرون وسطی جریان دارد.
General Manager استودیوی ُsims آقای Scott Evans میگوید: "قرون وسطی عصر توطئه، افسانه و هیجان است. به دلیل داستان های بیشماری که میتوان بازگو کرد، این بازی میتواند زمینه ای مناسب برای استودیوی Sims برای خلق عنوانی تازه در این سری به وجود آورد. "
"The Sims Medieval به بازیکنان راه های جدیدی برای تجربه کردن Sims نشان میدهد که ما امیدواریم طرفداران از آن لذت ببرند. گیم-پلی این بازی برای طرفداران سبک استراتژی و نقش آفرینی ارضا کننده خواهد بود. زیرا در آن شما میتوانید یک قلمرو را کنترل کنید و ماموریت (Quest) انجام دهید. "
بازیکنان قادر خواهند بود که قلمروی قرون وسطایی خود را بسازند و شخصیت هایی را از همه ی طبقات اعم از رعیت، آوازخوان، خانواده ی سلطنتی، آهنگر و … خلق کنند.

|به همراه دانلود به صورت پارت های ۱گیگابایتی از سرور سایت|

 

sims medieval cover دانلود بازی سیمز قرون وسطی   The Sims Medieval

sorena بازدید : 349 دوشنبه 24 مرداد 1390 نظرات (0)

Heavy Weapon یکی از بازیهای کم حجم و مرحله ای میباشد که علیرغم ظاهری ساده ، میتواند برای مدتی طولانی کاربرانش را سرگرم سازد . در این بازی شما در نقش کنترل کننده توپی ضدهوایی ظاهر میشوید که از همه سو توسط هلی کوپتر ، هواپیما و حتی بالون مورد حمله قرار میگیرد و در صورت سرعت و دقت بالا میتوان از هر مرحله عبور نموده و پیروزی را بدست آورد …
این بازی بدون نیاز به نصب میباشد و فایل اجرایی آن توسط تقریبا همه نرم افزارهای امنیتی مشهور بدون مشکل شناخته شده است.

 

heavy بازی کم حجم و مهیج Heavy Weapon (قابل حمل)

sorena بازدید : 355 دوشنبه 24 مرداد 1390 نظرات (1)

اشتراک ، نگهداری ، و نجات حیوانات عجیب و غریب آفریقایی در بازی مهیج  پروژه نجات  آفریقا!  دست نگه دارید ! Critters خود را ایمن کنید و با استفاده از زمان و استعداد مدیریت خود  حیات وحش این منطقه را حفظ  کنید.  Poachers مخوف و دور نگه داشتن ساوانا از خطرات و گرسنگی و ایجاد محلی امن برای نسل های آینده در این زیستگاه حیات وحش کاری است که شما باید انجام دهید!  با توجه به حجم کم این بازی و محیطی شاد و سه بعدی این بازی می تواند شما را مدتها سرگرم سازد.

 

africa بازی مهیج پروژه نجات آفریقا   Project Rescue Africa Final 2011

sorena بازدید : 305 دوشنبه 24 مرداد 1390 نظرات (2)

همانند قدرتمندی و مرموز بودن " نگهبانان زمین" ، چشمان شیشه ای شما و بازوی لیزری بسیار قوی شما ، شهروندان زمین را از هجوم بیگانگان فضایی در امنیت محافظت می کنید. با وجود استعداد و هوشمندی که در شما وجود دارد ، کاملا غیر ممکن به نظر می رسد تا یک بیگانه خونخوار بتواند به شهرهای شما هجوم بیاورد و بدون اینکه شما متوجه شوید خرابی بوجود بیاورد ! این ها بخشی از رجزخوانی های بازی محبوب و دوست داشتنی با نام Who's That Flying ? می باشد. شما در این بازی بسیار جذاب و دوست داشتنی به جنگ با بیگانگان خواهید رفت. این بازی محیطی همچون بازی های دوران قدیم در کنسول هایی همانند آتاری را دارا می باشد ولی بسیار جذاب بوده و از سری بازی های کم حجمی می باشد که می تواند شما را ساعت ها سرگرم نگه دارد. شما از هم اکنون می توانید این بازی بسیار زیبا را به صورت رایگان و با لینک مستقیم از وبسایت دانلودها دریافت نمایید.

 

whos cover دانلود بازی بسیار زیبای Whos That Flying ? 2011

 

sorena بازدید : 369 یکشنبه 23 مرداد 1390 نظرات (0)

بازی بسیار زیبا و محبوب اورژانس ۲۰۱۲ یک بازی استراتژیک بسیار هیجان انگیز میباشد که در آن شما تمام تیمهای اظطراری اورژانس مانند پلیس,آمبولانس,گروه امداد,گروه نجات, پلیس, نیروی ویژه ,آت نشانی و… را در اختیار دارید و باید در مواقع خطر به نجات مردم بشتابید و آنها را نجات دهید.استفاده از انواع ابزارها مانند هواپیماهای آب پاش, هلیکوپترها,ماشینهای مختلف و… همینطور انواع ابزارها شما را در یاری و کمک کردن به مردم حادثه دیده یاری خواهد کرد.

|به همراه دانلود به صورت پارت های ۱گیگابایتی از سرور سایت|

 

emergency cover دانلود بازی بسیار زیبای Emergency 2012

sorena بازدید : 391 یکشنبه 23 مرداد 1390 نظرات (0)

Ruse از آن جمله بازی های استراتژیک بود که در همان اولین نمایش خود در نمایشگاه e3 همه را مجذوب خود کرد ،یک بازی استراتژیک با حال و هوای جنگ جهانی با یک دنیا امکانات و گیم پلی منحصر به فرد که هر گیمری را بنتواند راضی نگه داشته و نهایت لذت را از آن ببرد.به طور قاطع عرض می کنم که این بازی با تمام بازی های استراتژیکی که انجام دادید زمین تا آسمان فرق دارد علت ان هم ارائه یه دنیا خلاقیت در بازی است که به طور عجیبی زیبا و گیج کننده است به طوری که نمی دانید از کدوم امکاناتی که به شما داده شده است استفاده کنید.ruse جدیدترین بازی شرکت پرآوازه ubisoft است که چند روزی از انتشار ان نمی گذرد ، تا به اکنون که نقد های بازی خوب بوده و امتیازات خوبی را از آن خود کرده است مثل اینکه یوبی سافت به هر چه دست بزند طلا می شود ،این موضوع را بارها و سال هاست که دارد به اثبات می رساند ،بازی استراتژیکی که چند ماهی هم تاخیر خورده نمی تواند یک بازی معمولی به نظر برسد و همانطور که از تریلر ها و عکس های بازی معلوم است با یک محصول ناب آن هم در سبک استرتزیک جنگ جهانی طرف هستیم که آمده است همه را با ویژگی های خاص خود مبهوت کند.

 

ruse cover دانلود بازی بسیار زیبای Ruse

 

sorena بازدید : 439 یکشنبه 23 مرداد 1390 نظرات (0)

در بازی Civilization V هجده قوم و ملت مختلف وجود دارد , آمریکا, عرب, آزتک, چین, مصر, انگلیس, فرانسه, آلمان, یونان, هند, ایروکویس ها (آمریکایی های قبل از کشف قاره آمریکا که در آن ساکن بودن) ژاپن, عثمانیان, ایران, روم, روسیه, سیام ها (اسم قدیم تایلند), سونگانها (که در غرب آفریقا سکونت داشتند) . هر کدام از این ملت ها دو تکنولوژی جایگزین منحصر بفرد خود را دارند به عنوان مثال , در عصر آهن , ژاپنی ها سامورایی داشتند و جایگزین شمشیر زن معمولی میشود که بیشتر قوم ها شمشیر زن معمولی داشتن اما سامورایی ها گروه های منحصر بفرد ژاپن هستند و در آن عصر از آنها استفاده میکردند و همینطور سایر قوم و نژاد های گوناگون نیز به همین شکل تکنولوژی ها و سازه های منحصر بفرد خود را خواهند داشت که باز هم به عنوان مثال خیلی از اقوام سربازخانه ای که میسازند barracks نام دارد و شکل استانداردی دارد اما برای روسیه آن سربازخانه Krepost نام دارد و با شکلی متفاوت و البته تکنولوژی متفاوت.

 

civilization cover دانلود بازی فوق العاده زیبای  Sid Meiers Civilization V

sorena بازدید : 363 جمعه 21 مرداد 1390 نظرات (1)

از چند ماه قبل همه سایت های بازی و مجلات معتبر روی این موضوع بحث داشتند که بازی بعدی شرکت معروف Blizzard چه خواهد بود؟ دلیل این بحث زمزمه هایی مبنی بر پرده برداری از یک بازی جدید که توسط این شرکت و در محافل مرتبط و سایت ها به طور سری در حال تولید بود. بحث ها تا آنجا پیش رفت که همه گزینه ها حذف شدند و فقط دو گزینه باقی ماند. Star Craft2 یا Diablo III؟ این کاملاً معلوم بود که این شرکت روی بازی جدیدی سرمایه گذاری نکرده است و فقط این دو بازی می توانستند بازی های جدید این شرکت باشند.
اما بالاخره مدتی قبل در همایشی که در زمینه های بازی های کامپیوتری در کره جنوبی و در شهر سئول برگزار شده بود ، پرده از این راز برداشته شد. بازی جدید بازی نبود جز Star Craft 2. یک بازی افسانه ای که از بهترین بازیهای استراتژی در زمان خود به حساب می آمد.
خبرنگار IGN یکی از معتبر ترین سایت های بازی که در این همایش حضور داشته در این مورد می نویسد:
فیلمی از یک سفینه فضایی پخش می شود. هنوز معلوم نیست که جریان چیست. تصویر روی در فلزی سفینه زوم می شود.در باز می شود و یکی از فرماندهان Terranها در حالیکه سیگاری بر لب دارد ظاهر می شود. تعداد زیادی موجودات شبیه به مارماهی ها در تصویر وجود دارند. این ها از موجوداتی هستند که به نام Zerg رسماً معرفی شد!

 |کرک نهایی بازی Razor1911 و روش کرک کردن بازی افزوده شد|

 

 starcraft 2 cover دانلود بازي فوق العاده زيباي Starcraft II: Wings of Liberty

sorena بازدید : 385 جمعه 21 مرداد 1390 نظرات (0)

برای یک فصل جدید از مراسم عروسی آماده شوید ! مادر Quinn ناگهان وارد شهر می شود و تمامی خانه ، محل کار و زندگی عشقی Quinn را بهم می ریزد. با دستوراتی که مادرش به او می دهد ، باعث می شود تا Quinn نظرش به کل درباره عروسی نسبت به قبل تغییر کند. شما باید به Quinn کمک کنید تا بتواند مراسم عروسی را به بهترین شکل برگزار کند و یک مراسم عروسی رویایی را برگزار نماید.

 

 Wedding%20Dash%204 Ever%20v1.0.1.174 TE بازي جذاب و مهيج Wedding Dash 4 Ever v1.0.1.174

 

sorena بازدید : 321 چهارشنبه 19 مرداد 1390 نظرات (0)

در بازی Traffic Giant (غول ترافیک) شما باید مدیریت حمل و نقل عمومی و ترافیک بین شهرهای مختلف را به عهده بگیرید. برای اینکار لازم است که شما به نگهداری و ایجاد مسیرهای حمل و نقل بپردازید. در این بازی شما دو سبک مختلف در دو گیم پلی متفاوت را شاهد خواهید بود که اولی یک بازی کارآفرینی موفق با هدف کسب حداکثر سود بوده و دومی هم به مدیریت ترافیک شهری جهت رفع نگرانی شهروندان و رفاه آنان می پردازد که بدیهی است نگرانی و رفاه شهروندان در رای گیری و انتخاب بعدی شما در این سمت مدیریتی که یک مقام دولتی است تاثیر بسزایی دارد و ممکن است شما را از منسبتان عزل کند. این بازی ساخت کمپانی معروف JoWooD می باشد که امیدوارم از انجام آن لذت ببرید.

 

trafic بازی بسیار مهیج غول ترافیک   Traffic Giant

sorena بازدید : 351 سه شنبه 18 مرداد 1390 نظرات (0)

در این بازی انواع گوناگون بازی‌های پازل را تجربه می‌کنید. در قسمتی از بازی باید اشیا را پیدا کنید که نوع بازی بگرد و پیدا کن می‌باشد و یا در بخشی دیگر باید از وسایلی که پیدا کرده‌اید استفاده کنید. این بازی دارای محیط جذاب و متنوعی می‌باشد. با انجام دادن مراحل مختلف بازی جوایزی به شما تعلق می‌گیرد.

 

juan dade تجربه انوع بازی های پازلی در Joan Jade and the Gates of Xibalba 1.0.0.0

sorena بازدید : 353 دوشنبه 17 مرداد 1390 نظرات (0)

همیشه حل‌ نمودن پازل‌ ها یکی از سرگرمی‌ های خاطره‌ انگیز بوده و اغلب ما  تجربه این بازی زیبا را داشته‌ ایم؛ اما در دنیای واقعی با حل یک پازل دیگر  نمی‌توان از آن استفاده نمود یا به عبارتی به سراغ آن رفت.
بازی پازل نارنجی برنامه ‌ای می‌باشد که این امکان را برای شما فراهم  آورده و می‌تواند ابزار مناسبی برای زمان بیکاری شما باشد و شما را سرگرم  کند. طرز کار با این برنامه بسیار ساده و راحت بوده و دارای محیطی  فارسی و مناسب می‌باشد. این برنامه دارای گالری تصویر آماده نیز می‌باشد.

 

puzzle بازی فکری پازل نارنجی   Orange Puzzle 2.1

sorena بازدید : 379 دوشنبه 17 مرداد 1390 نظرات (2)

بازی های فلش بازی هایی با حجم فوق العاده کم اما در بسیاری از مواقع بازی های بسیار سرگرم کننده ای می باشند. این بازی ها که طرفداران زیادی هم در دنیای بازی های رایانه ای دارد نیاز به سخت افزار خاصی برای اجرا ندارد و اجرای آنها ملزم به یک فلش پلیر می باشد! تیم دانلودها در این مطلب مجموعه ۱۷ بازی فلش را در انواع موضوعات اکشن ، مسابقه ای ، فکری و … جمع آوری کرده است که می توانید آنها را به صورت رایگان دانلود کنید. امیدواریم از این مجموعه لذت کافی را ببرید.

 

flash مجموعه 17 بازی سرگرم کننده فلش برای کامپیوتر

sorena بازدید : 339 دوشنبه 17 مرداد 1390 نظرات (0)

شما یک باستان شناس هستید که با در دست داشتن ابزار و وسایل مختلف باید به کشف اسرار در یک برج قدیمی بپردازید. برجی که مردمان آن اعتقاد دارند در آن چیزهای مرموز و پنهانی وجود دارد و شما با حل کردن یک معما باید از سطح آن بگذرید. گرافیک بسیار زیبا و آهنگ های ملایم در طول بازی می تواند شما را جذب این بازی کند.این بازی دارای ۲ حالت کلاسیک و معمولی بوده که می توانید یکی از آنها را انتخاب و بازی کنید.

 

zodiak بازی استراتژیک کشف اسرار در برج   Portable Zodiac Tower 1.91

sorena بازدید : 403 دوشنبه 17 مرداد 1390 نظرات (0)

این بازی یک بازی آرام و فکری برای کسانی که باغبانی دوست دارند می باشد. شما در نقش فیونا هستید و باید باغچه خود را بیارایید و محصولات گل عرضه کنید و بهترین گل را پرورش دهید.باید باغچه ای زیبا را از گل بسازید و محصولات را به فروش بگزارید و در این راه ابزارهای باغبانی نیز خریداری کنید و به بهترین پرورش دهنده گل تبدیل شوید.
شما در این بازی زمان را نباید از دست بدهید و به پرورش گل بپردازید و باغبانی کنید و با مهارتهای خودتان سفارش مشتریان را نیز انجام دهید.

 

fiona بازی فکری و آرام فیونا و بهترین گل   Fiona Finch and the Finest Flowers

sorena بازدید : 721 یکشنبه 09 مرداد 1390 نظرات (0)

شاید شما هم تا به حال در خیالات خود فکر کرده باشید که می توانستید یک تفرجگاه ساحلی برای خود بسازید و آن را مدیریت کنید و گسترش بدهید تا کشتی ها و قایق های بزرگ و کوچک مشتری دائم شما بشوند. سایت دانلودها این آرزوی شما را با بازی استراتژی تفرجگاه ساحلی Youda Marina به حقیقت پیوند خواهد زد. بازی تفرجگاه ساحلی از این جا شروع میشود که در ابتدای ورود شما به بازی توسط راهنمای بازی انواع قسمت های بازی به شما اموزش داده می شود و شما با تمامی بخش های بازی و ابزار ها و منو ها آشنا خواهید شد. بازی بسیار بسیار آسان است. شما ابتدا باید یک ایستگاه رادیویی احداث کنید تا بتوانید با قایق ها و کشتی هایی که از ساحل عبور می کنند تماس برقرار کنید و بتوانید آنها را به جای مناسب در ساحل راهنمایی کنید. هر قایق یا کشتی تعداد سرنشینان مشخصی دارد. شما باید در ساحل برای هر تعداد کشتی ها و قایق ها جایگاه پهلو گرفتن بسازید تا آنها کنار آن پهلو بگیرند و مسافر تفرجگاه شما بشوند. حالا شما پس از انجام این کار ها و جذب کشتی ها باید برای بازدیدکنندگان از تفرجگاه خود وسایل تفریحی, بیمارستان, جاده, ایستگاه پلیس رستوران , آتش نشانی و… فراهم کنید تا آنها از سفر خود و اقامت در تفرجگاه شما لذت ببرند. امیدواریم از دانلود رایگان این بازی کامپیوتر لذت ببرید.

 

Youda Marina 1.0 بازی استراتژی تفرجگاه ساحلی   Youda Marina 1.0

sorena بازدید : 533 جمعه 02 اردیبهشت 1390 نظرات (0)

نام بازی: Commandos 3: Destination Berlin
پلتفورم : pc
ژانر:اکشن/استراتژی -Action / Real-Time Strategy Game
سال انتشار: ۲۹ December 2010
نوع فایل : دی وی دی کامل
زبان: ENG
ناشر: Pyro Studios
درجه بندی سنی : T

نسخه نهایی بازی فوق العاده زیبای Commandos 3: Destination Berlin را برای شما عزیزان آماده کرده ایم.همان طور که میدانید این بازی مجدد بر محوریت جنگ جهانی دوم و وقایع اتفاق افتاده در آن میباشد.به شخصه این بازی را به شدت دوست دارم.توجه کنید این بازی به شدت معتاد کننده میباشد . نفوذ به یک ایستگاه قطار در فرانسه – جاسوسی در برلینو.. از جمله مراحل این بازی فوق العاده میباشد.در این ورژن از بازی مانند نسخه های قبلی شما باید مدیریت یک گروه کماندو را داشته باشید.این نسخه از بازی از لحاظ گرافیک بسیار بهتر از نسخه های قبلی میباشد هر چند که میتوانست بهتر از این باشد.اگر نسخه های قبلی این بازی را انجام داده باشید حتما به این نکته پی برده اید که برخی از مراحل به شدت سخت و غیر قابل تحمل میباشند.به حدی که ممکن است از بازی کردن منصرف بشوید.در این نسخه این نقص هم بر طرف شده و این امر یکی از نکاث مثبت این بازی نسبت به نسخه های قبلی میباشد .زاویه دوربین مانند نسخه های قبلی میباشد اما اندکی تغییر را در آن احساس میکنید…در این نسخه از بازی مانند نسخه های قبل هر یک از کماندو ها یک وظیفه خاص را دارد.از جمله تخصص ها:غواصی – تک تیرانداز و…. .نکته بسیار مهمی که باید حتما بگویم این هست که این نسخه از موتور گرافیکی سه بعدی استفاده میکند که با تغییر دوربین این حالت ایجاد میشود.نقشه های بازی نسبت به نسخه های قبلی بسیار بهبود یافته و این یک نکته بسیار مثبت برای این بازیمیباشد.گیم پلی این بازی مانند نسخه های قبل میباشد و متاسفانه در این زمینه شاهد تغییری نیستسم.

sorena بازدید : 383 شنبه 20 فروردین 1390 نظرات (0)

دانلود بازی استراتژیک كامپيوتر Blood Bowl Legendary Edition Reloaded


نام بازی: Blood Bowl Legendary Edition-RELOADED
پلتفورم : PC GAME
ژانر: استراتژی / اکشن / ورزشی
سال انتشار:2010
نوع  فایل : دی وی دی کامل
فرمت ایمیج: ISO
زبان: ENG GER FRA ITA SPA
ناشر : Ubisoft
سازنده: Techland
زبان بازی : انگلیسی ، فرانسوی ، آلمانی، ایتالیایی، اسپانیولی
ناشر: Focus Home Interactive
توسعه دهنده: Cyanide
 قابلیت آنلاین : دارد
درجه بندی سنی : M (+16)

با توجه به استقبال شما عزیزان از بازی های رایانه ای یک بازی بسیار جذاب با نام Blood Bowl Legendary Edition-RELOADED را برایتان اماده کرده ایم.البته باقی کنسول ها مانند پلی استیشن - ایکس باکس و .. را فراموش نکرده ایم..... Blood Bowl Legendary Edition-RELOADED ترکیبی از یک بازی  فوق العاده خشن و استراتژیکی  و البته ورزشی میباشد.البته موسیقی بسیار رمانتیک و زیبا را نیز به این بازی انضمام کنید.این نسخه دارای بیش از 20 مرحله میباشد.در این بازی هر کسی باید برای خود یک سبکی داشته باشد.در ابتدا شما باید یک گروه تشکیل داده و آن ها را آموزش داده و سپس با خرید تجهیزات نظامی آن ها را قوی و قوی تر کنشد. مهارت های شخصیت بازی را تا میتوانید افزایش دهید تا آنها را بیشتر به نام بازی شبیه کند...همچنین در این بازی میتوانید حرکت های باورنکردنی و وحشیانه(...) انجام دهید !!! مثلا میتوانید از سلاح های غیر قانونی و ضد حقوق بشر استفاده کنید و..... . کاسه خون یا Blood Bowl در هر نسخه دارای چند حالت مختلف میباشد اما من پیشنهاد میکنم حتما و حتما حالت داشتانی این بازی را دنبال کنید.یک نکته بسیار مهم که باید عرض کنم این هست که این بازی دارای قبلیت بازی آنلاین میباشد که  بسیار طرفدار دارد.گرافیک بازی بسیر عالی و مطلوب میباشد .حتی با دیدن عکس ها بازی  شما میتوانید به این نکته پی ببرید.این بازی از 5 زبان رایج و بین المللی استفاده میکند که این یک امر مهم و مثبت این بازی میباشد.گیم پلی این بازی مثل بقیه بازی های استراتژیک میباشد.و در این حوزه متاسفانه خلاقیتی نمیبینم.

دانلود بازی به همراه اسکرین شات ها و سریال نامبر ومشخصات سیستمی در ادامه مطلب...

درباره ما
امید وارم از سایت خشتون بیاد لطفا نظراته خو دتون در مورد وبلاگ اعلام کنید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    لینک دوستان
  • یک بازیگر زندانی شد
  • بهترین های وبگردی
  • دانلود برنامه های چت و یاهو
  • تخت بادی,سرسره بادی,تشک بادی
  • دوربین مدار بسته
  • دانلود مپ های جدید بازی کانتر استریک سورس
  • بزرگترين مرجع جنگ افزار
  • elm
  • اس ام اس+18+مطالب خواندنی+جک+معما+سرگرمی
  • هرآنچه که شما انتظاردارید
  • ▓► موزیكـــــسرا ◄▓
  • بانک ایمیل های ایرانی
  • فکس دانلود
  • دانلود فیلم و آهنگ با لینک مستقیم
  • پایگاه اطلاع رسانی رضاطهماسبی
  • تبادل لینک
  • ▒◄►▒عکسهای لو رفته ی مهناز افشار►▒►▒
  • هواداران دیوید بکهام
  • " دانلود فیلم و سریال| Fox Movies "
  • $$ دانلود فیلم وسریال $$
  • @@@سیاه چاله افزایش آمار@@@
  • .::بزرگترین گالری عکس ایران ::.
  • دانلود بروزترین موزیکها
  • " دانلود فیلم و سریال| Fox Movies "
  • وبلاگ تفریحی گوجه سبز
  • ::: عکسکده روژ :::
  • دانلود ها
  • کلوپ دانلود نرم افزار رایگان
  • معرفی بهترین سایت ها و وبلاگ ها
  • دانلود سنتر
  • لیلی موبایل
  • لیلی موبایل
  • دانلود فول آلبوم
  • سیاره دانلود فیلم
  • تخصصی متال
  • عکس های وحشتناک
  • .:مرکز دانلود موبایل و کامپیوتر:.
  • ♣♣۩۞۩دانلود رایگان♣♣۩۞۩
  • دانلود کده
  • lilililililترفندستانlililililil
  • بهترین هابرای دانلود
  • ۩۞۩ بیا تو دانلود ۩۞۩
  • بدو دانلود
  • ۩ TopMusic ۩
  • راحت دانلود
  • موزیک روز,دانلود آهنگ های جدید
  • بزرگترین مرجع عکس
  • edit va virayeshe pes
  • pes-persian سایت ویرایش بازی pes
  • جدید ترین نرم افزار روز
  • "موزیک باران"
  • فوق العاده ترین ببین حال کن
  • پسران پارسی
  • عكس هاي ديدني باحال
  • فرهاد شاکري موسيقي وترانه
  • 230 میلیون وام بلاعوض
  • پایگاه پدر راک ایران متین 2حنجره
  • دانلود با لینک مستقیم
  • پایگاه پدر راک ایران متین 2حنجره
  • ۩۞۩ مجله دانلود110فيلم.موزيك ۩۞۩
  • تصاویر و ککدهای زیباسازی وبلاگ
  • پیک 2 باران
  • درج تبلیغ رایگان
  • دانلود هــــــــــا
  • ◄♥ همه چی دون ♥►
  • ۩۞۩ معتبرترین رسانه ی اینترنتی ایرانیان۩۞۩
  • آهنگ هاي رپ ايران از جديد تا قديم
  • *عليرضا دى ال*
  • دانلود ها ی خاور میانه
  • تاپ کرک
  • دارو گیاهی
  • دانلود سریال جدید
  • قیمت روز خودروی شما
  • آخرین مطالب ارسال شده
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1050
  • کل نظرات : 140
  • افراد آنلاین : 11
  • تعداد اعضا : 624
  • آی پی امروز : 56
  • آی پی دیروز : 291
  • بازدید امروز : 251
  • باردید دیروز : 1,550
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 251
  • بازدید ماه : 27,652
  • بازدید سال : 167,861
  • بازدید کلی : 2,462,993
  • کدهای اختصاصی
    ابر برچسب ها
            Battlefield 3         psp2         تيراندازي         Fighter         Rock Star         Assassin's Creed         MORTAL KOMBAT 9         GTA V         ماشين سواري         GamesCom 2011         اکشن         GTA         Deus Ex: Human Revolution         First Person         Rockstar         نقش آفريني         game         Call Of Duty         مسابقه اي         3d         DLC         PlayStation Vita         PS Vita         L.A Noire         L.A         RPG         مبارزه اي         ubisoft         mortal kombat         Medal of Honor         Activision         Skyrim         PC         PS3         PSP 2         GT5         Electronic Arts         shooter         2011         Square Enix         xbox 360         Fallout         Valve         Homefront         EA Games         crysis 2         EA         mk 9         action         اول شخص طریقه ساخت دامنه رایگاناموزش دامنه رایگان , دامنه رایگان , رایگان دامنه , اموزش درست کردن دامنه , دامنه com , دامنه net , دامنه info , دامنه orq , دامنهus , دامنه رایگان com , دامنه رایگان info , دامنه رایگان orq , دامنه رایگان net , دامنه رایگان کام , دامنه رایگان اس , دامنه رایگان او ار جی , دامنه رایگان نت , ثبت دامین ir , com , net , ثبت دامین رایگان , ثبت دامین رایگان نت , ثبت دامین رایگان آس , ثبت   بازي هاي Javaبازي هاي سامسونگبازي هاي جاوابازي هاي نوکيابازي هاي سوني اريکسونبازي هاي موبايلدانلود بازي هاي موبايلدانلود تصاوير زمينهدانلود تصاوير با کيفيتدانلود بک گرانددانلود تصاوير پس زمينهدانلود بازي موبايلدانلود پس زمينهدانلود والپيپربازي موبايلدانلودهادانلود نرم افزار با لينک مستقيمدانلود نرم افزار با لينک مستقيمدانلوددانلود نرم افزار       
    کسب در امد